Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tipografia Rottaprint a înregistrat afaceri de 25 milioane de euro în 2020

Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint

Pentru 2021, compania anunță investiții în valoare de 3 milioane de euro

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 25 milioane de euro, în creștere cu circa 9% față de anul precedent. Compania estimează pentru acest an o creștere de două cifre a veniturilor și investiții de 3 milioane de euro.

Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint
Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint

Pe parcursul anului trecut, Rottaprint a derulat investiții de peste 3 milioane euro în dezvoltare software, siguranța angajaților, utilaje pentru creșterea capacității de producție și modernizarea parcului de utilaje, precum și în finalizarea procesului de certificare pentru siguranța alimentară conform schemei FSSC 22000.

Pentru 2021, compania va păstra constant nivelul investițiilor și va aloca circa 3 milioane de euro pentru dezvoltarea infrastructurii logistice, echipamente de ultimă generație, utilaje care să permită reducerea impactului producției asupra mediului, precum și pentru implementarea unui sistem performant de colectare selectivă. Totodată, tipografia va continua să investească în calificarea și îmbunătățirea nivelului cunoștințelor digitale ale echipei.

“Chiar dacă anul 2020 a fost unul dificil, am continuat planurile și obiectivele propuse înainte de pandemie, adaptându-ne noului context. Astfel, am întărit și mai mult relația de încredere cu partenerii, cărora am reușit să le oferim cele mai bune soluții personalizate nevoilor lor imediate. Pentru acest an, una dintre cele mai importante direcții strategice ale Rottaprint este dezvoltarea de noi soluții sustenabile, conștienți fiind de cât de importantă este responsabilitatea față de mediul înconjurător, prin natura activității companiei”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

Volumul total al producției Rottaprint a înregistrat o creștere în 2020, ajungând la peste 117 milioane de metri liniari. Materia finită livrată de Rottaprint anul trecut a însumat 4300 tone, în creștere cu 10% comparativ cu 2019.

În topul celor mai solicitate produse de către clienții Rottaprint în 2020 s-au aflat etichetele autoadezive imprimate și neimprimate, urmate de capacele de aluminiu și PET imprimate și etichetele shrink sleeve.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.