expoplast Sibiu 2019

”Tintim o cota de piata de 30% pe segmentul sistemelor GPS anul acesta”

Flamingo International estimează că anul acesta, vânzările sistemelor GPS prin retail se vor dubla, comparativ cu anul trecut, atingând o valoare totală de aproximativ 11 milioane euro

Flamingo International, unul dintre cei mai mari jucători pe piața locală de retail electronic, electrocasnic și IT&C estimează că vânzările dispozitivelor GPS prin retail vor crește, anul acesta, la aproximativ 50.000 de unități, atingând o valoare totală de 11 milioane euro. Conform datelor companiei, anul trecut, volumul pieței locale de GPS-uri a fost de aproximativ 25.000 de unități, raportate la peste 4 milioane de autovehicule înregistrate în România. Având în vedere acest raport, precum și ritmul rapid de creștere a înmatriculărilor auto în România, piața locală a sistemelor GPS are un potențial de dezvoltare foarte mare, consideră reprezentanții Flamingo International. “Scăderea prețurilor pentru sistemele GPS, precum și interesul din ce în ce mai mare al clienților pentru dispozitivele mobile multifuncționale, precum PDA-uri sau Smart Phone-uri, va ridica piața locală a GPS-urilor cu 100% anul acesta. Anul trecut, cele mai mari vânzări pe această categorie au fost înregistrate de retaileri în cel de-al patrulea trimestru, în special în luna decembrie, însă anul acesta ne așteptăm la vânzări foarte mari încă din cel de-al doilea trimestru, când încep pregătirile pentru vacanță și concediu. Mizăm pe un volum de vânzări de 15.000 de sisteme GPS în magazinele noastre anul acesta,” declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

În 2007, valoarea totală a pieței de sisteme GPS s-a ridicat la 6.5 – 7 milioane de euro. În ceea ce privește vânzările de GPS-uri, Flamingo International a deținut o cotă de piață de 24% în 2007, iar anul acesta retailer-ul își propune să atingă o cotă de 30%.

Anul trecut, cele mai solicitate branduri din această categorie în magazinele Flamingo International, Flanco și Flanco World au fost Mio DigiWalker, brand care a contribuit cu aproximativ 60% la totalul vânzărilor companiei din această categorie, Garmin, My Guide și LG numărându-se, de asemenea, în topul preferinţelor cumpărătorilor.

Bucuresti, 20.03.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *