Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tinerii romani de la The Alternative School studiaza la Cannes

O noua serie de studenti selectati in urma trainingurilor si competitiilor interne reprezinta cu succes The Alternative School la Cannes in 2010.

Cea de-a 5-a generatie e formata din cei mai buni studenti calificati la competitiile de media creativa, creative ooh, strategie si branding, creative PR sau design.

Suprinzator sau nu, cea mai premiata echipa a anului, care s-a calificat pe primul loc la cel putin doua sectiuni, e formata din 2 juniori talentati, seriosi si ambitiosi – Nico Ivascu si Alex Oprita. Pentru ca varsta lor nu depaseste 23 de ani, rezultatele lor au fost rasplatite cu prezenta in Roger Hatchuel Academy.

Astfel, in 2010 vorbim despre PR Team of the Year (sustinuta de The Practice), Strategy Team of the Year (sustinuta de me.alchemy), Creative OOH Team of the Year (sustinuta de Impression) sau Design Team of the Year (sustinuta de HP).

Background-ul premiantilor de anul acesta e divers – marketing, arhitectura, comunicare si relatii publice, jurnalism, design, unii dintre ei lucrand deja fie ca freelanceri cu specializare in design siarhitectura, fie ca angajati in agentii de advertising sau media (Optimedia, Wunderman, Mercury 360 media, BrandsTalk, Mindshare, Media Direction).

Alex Oprita e sustinut la Roger Hatchuel de BCR, clientul a carei campanie de PR – The Money School – s-a calificat astazi pe shortlist la PR Lions.
Prezenta Nicoletei Ivascu la Cannes e endorsata de proiectul de branding personal me.alchemy, dedicat middle si top management-ului din Romania. Resursele necesare prezentei ei pe Riviera au fost colectate din vanzarea la licitatie a celor mai reusite fotografii care au aparut in Business Women Hall of Fame.

Astfel, Manuela Necula – Ogilvy Group, Carmen Tanasie – OMD si Nicoleta Padure au contribuit la sansa de care se bucura Nicoleta astazi, prin accesul la academia care reuneste cei mai promitatori tineri studenti din lume.

Pornind de la analiza competitiilor dedicate studentilor din ultimii ani, structura selectarii tinerilor pentru Cannes a fost schimbata, atit din perspectiva finantarii, cat si din perspectiva specializarilor.

Vreme de cativa ani, Dragos Grigoriu – Tempo, a finantat costisitoarele traininguri din timpul festivalului pentru un numar de 15 tineri anual, fiind unul dintre acei ~oameni mari~ care au inteles importanta unei astfel de injectii de informatie la scara industriei.

Carierele celor care au fost ~expusi~ la Cannes datorita suportului lui au cunoscut, asa cum era de asteptat, o evolutie spectaculoasa.

Astazi parte dintre ei lucreaza in agentii de anvergura in tara sau in strainatate, altii isi continua studiile dincolo de granite si cativa au trecut de partea clientului, devenind directori de marketing in companii mari, la nici 30 de ani.

~ Injectia de capital in educatia unor noi generatii, venita pe filiera lui Dragos Grigoriu in anii anteriori, a resetat plafonul exigentelor de HR atunci cand vine vorba de trainingurile tinerilor Romani care aspira la o cariera in advertising si comunicare. Suportul lui Dragos a fost echivalentul unei ~Silent Revolution~. A venit insa vremea ca aceasta revolutie sa-si primeasca cum se cuvine aplauzele, iar programul sustinerii studentilor sa devina o prioritate pentru mult mai multi jucatori din industrie, considera Teo Migdalovici, fondatorul The Alternative School for Creative Thinking.

Daca la capitolul finantare The Alternative School a facut parteneriate cu noi sponsori, la capitolul competitii a pus pret pe nisarea acestora in functie de disciplinele de studiu.

Din intreaga istorie a participarii romanesti La Roger Hatchuel Academy – proiectul dedicat tinerilor exceptionali de pina in 23 de ani – este prima data cand avem 2 participanti, multumita succesului reputat in 2009 de catre Ioana Halunga, care a obtinut gold la concursul anului trecut.

Impression Graphics sustine pentru a 3-a oara consecutiv Young Lions, competitii unde Romania a inceput sa aiba acces abia din 2005 si unde in 2009 a fost premiata cu bronz datorita succesului obtinut de Alex Strimbeanu si Gabi Gherca la concursul de print.

Pentru informatii relevante trimise in timp real de la Cannes, puteti urmari pe Facebook pagina oficiala a Cannes Lions Romania sau consistentul blog cu comentarii miezoase, semnat de tinerii performeri ai scolii la www.thealternativeschool.com/blog

Cannes, Palais des Festivals / Bucuresti, 22.06.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.