Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Timisoreana, povestea berii continua si dupa 300 de ani

Prezent, trecut si înapoi în prezent; asa arata 300 de ani de poveste în cel mai nou spot pentru berea Timisoreana. Maestrul berar si tradiţionalul butoi din lemn reprezinta liantul între cele trei secole de istorie Timisoreana.

Daca butoaiele de lemn, pastratoare ale berii Timisoreana la începuturile ei în 1718, ar vorbi, ar avea multe de spus. Şi cu siguranţa ar povesti despre oamenii care le-au stat în preajma.  „Povestea merge mai departe” prin butoiul de lemn care face legatura între trecut si prezent, întorcându-se în mâinile maestrului berar. Aceasta este ideea noii campanii Timisoreana care a debutat în week-end-ul trecut. 

„Întreaga comunicare Timisoreana este inspirata din viaţa marcii, iar aceasta noua campanie continua tradiţia. Este povestea celor care au desavârsit berea de-a lungul secolelor: maestrii berari. Ei sunt cei care au creat Timisoreana, prima fabrica de bere din România. Ei sunt cei care au perfecţionat timp de 300 de ani aceasta bere, care a câstigat sufletul consumatorilor, fiind astazi cea mai apreciata bere din România. Este modul nostru de a le mulţumi si de a le preţui priceperea.” spune Mihai  Bonca, Senior Brand Manager Timisoreana.

Spotul este transmis în varianta de 30 de secunde, pe posturile naţionale de televiziune, fiind susţinut si de materiale de comuncare în retail.

Bucuresti, 02.04.2009 {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.