Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TIMEOUT sarbatoreste relansarea in Romania

Joi, 4 octombrie, începând cu ora 19.00, vă invităm la inaugurarea magazinului TIMEOUT din AFI Palace Cotroceni, prilej cu care să sărbătorim împreună relansarea brandului american pe piaţa din România.

TIMEOUT a fost înfiinţat în 1992, în California, de către un grup de tineri designeri care doreau să promoveze stilul de viaţă californian şi spiritul său unic iar începând cu 1995, a trecut oceanul ajungând în mai multe ţări europene, printre care şi în România.

Brandul revine pe piaţa locală integrat în Grupul Kenvelo, care mai include în portofoliu brandul omonim, Lee Cooper şi Tom Tailor. Luna aceasta, pe 26 septembrie, în Centrul Comercial Orhideea a avut loc deschiderea primului magazin TIMEOUT sub conducerea Grupului.

TIMEOUT a evoluat ca o reacţie la stilul impersonal impus de marile corporaţii din domeniul fashion, care urmăresc mai degrabă obţinerea profitului decât a creativităţii şi a libertăţii de exprimare. De aceea, în crearea fiecărui articol vestimentar, designerii noştri se ghidează după calitate şi originalitate şi nu după trenduri volatile, astfel încât TIMEOUT să devină opţiunea favorită din garderobă pentru o perioadă cât mai îndelungată.

Ţesăturile folosite sunt naturale, din in, bumbac şi lână, materialele sintetice fiind folosite ca ultimă opţiune, iar majoritatea imprimeurilor, etichetelor şi altor detalii sunt realizate în stilul vechi, de mână, adăugând autenticitate şi spirit colecţiilor.

Sinonim al hainelor confortabile, excepţionale şi durabile, TIMEOUT este locul în care poţi găsi oricând acel tricou pe care îl preferi tot timpul în ciuda mulţimii de alte tricouri, blugi care nu ajung niciodată in dulap, dar ajung pe tine direct de pe sârma de rufe şi jacheta pe care o iei de pe spătarul scaunului de fiecare dată când ieşi din casă.

Sloganul „Feel Alive” poziţionează TIMEOUT ca brand optimist, total dedicat inovaţiei şi explorării unor noi stiluri.

Grupul Kenvelo a fost înfiinţat în România în 2001 iar în prezent administrează 47 de magazine Kenvelo, 17 magazine Lee Cooper, 6 magazine Tom Tailor şi 2 magazine TIMEOUT.

Bucuresti, 02.10.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.