Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tim Davie, CEO BBC Worldwide, si-a prezentat viziunea asupra strategiei BBC Worldwide

BBC Worldwide
  • BBC WorldwideConstruirea brand-ului BBC, fidelizarea publicului și atingerea succesului comercial pe termen lung prin:
  • • Creșterea investițiilor în conținut
  • • Stabilirea unor noi brand-uri BBC la nivel mondial
  • • Inovația digitală pentru a ajunge la noi consumatori atât în Marea Britanie, cât și pe plan internațional

Tim Davie, CEO BBC Worldwide, a prezentat o nouă strategie privind construirea brand-urilor BBC, audiențelor dar și beneficiilor comerciale din întreaga lume. În centrul strategiei se află o majorare a investițiilor în conținut pentru a asigura poziția privilegiată a BBC Worldwide în producția programelor premium; lansarea a trei propuneri de brand-uri noi; și un accent mai mare pus pe inovația digitală pentru a extinde accesul și canalele de distribuție pe piață.

Tim Davie a declarat: “BBC Worldwide are un istoric bun în a oferi conținut britanic în lume, ceea ce aduce beneficii unei audiențe internaționale, plătitorilor de licențe, dar și întregii industrii deopotrivă. Însă, a venit timpul pentru o schimbare majoră care să evidențieze dezvoltarea rapidă de pe piețele noastre. În special, vom investi mai mult în conținutul unic care ne dă energie în tot ceea ce facem, arătând publicului din întreaga lume adevăratul potențial al brand-ului BBC.”

200 de milioande de lire sterline investiții în conținut premium
Adresându-se angajaților BBC, Davie a confirmat intenția BBC Worldwide de a crește angajamentele pentru investițiile în conținut, prognozând o creștere de la 30 de milioane de lire sterline până la 200 de milioane de lire sterline pe an. Acest lucru va duce la o colaborare mai strânsă cu partenerii săi în producția de conținut și anume BBC Productions, companiile independente și baza de producție proprie BBC Worldwide, prin clauze de prioritate, licențe finanțate de BBC Worldwide pentru canalele BBC Worldwide, coproducții și dezvoltarea de conținut pentru canalele non-lineare. BBC Worldwide va urmări să investească în conținut britanic premium de cea mai înaltă calitate.

De asemenea, ca parte a acestei inițiative, BBC Worldwide a anunțat, săptămâna trecută, că va deveni principalul partener de coproducție al Departamentului de Istorie Naturală al BBC. În prezent, se anunță noi investiții, cum ar fi noul serial dramă Intruders, produs de BBC AMERICA în Los Angeles, sub licența BBC Worldwide Productions.

Tim Davie a adăugat: “Investițiile mai mari în conținut vor susține vânzările BBC Worldwide către terți, precum și propriile noastre servicii marca BBC. Ca parte a ambiției noastre de a pune la dispoziția unui public cât mai larg conținut BBC și britanic de înaltă calitate, ne-am propus să extindem și să dezvoltăm evenimentul nostru global de vânzări, desfășurat anual și devenit un punct de referință. BBC Showcase 2014 va fi mai mare și mai bun decât oricând, cu un număr record de cumpărători."

Noi branduri
În plus, față de o rețea bine consolidată de conținut, BBC Worldwide intenționează să introducă trei noi tipuri de brand în portofoliul său de posturi și de servicii din întreaga lume. Noile brand-uri vor fi introduse printr-o varietate de noi canale și lansări de servicii digitale non-lineare și rebranduiri. Acestea vor fi lansate din 2014, respectând specificitatea fiecărei piețe.

Găzduind cel mai bun conținut britanic de documentare premium, divertisment documentar și drame, noile brand-uri se vor construi pe reputația la nivel mondial a BBC în aceste genuri, acoperind canale si platforme digitale deopotrivă și facilitând noi oportunități pentru consumatori. BBC Worldwide va păstra o serie de posturi existente deja pe anumite piețe, inclusiv BBC America.

Davie a confirmat faptul că BBC Earth este pe cale să devină brand-ul companiei în conținut documentar premium cu o gamă variată de programe, de la istorie naturală și lumea înconjurătoare până la spațiul cosmic și știință. Compania va lansa, de asemenea, BBC First care va fi gazda producțiilor dramă premium și a programelor britanice, difuzate în premieră. BBC First își va face debutul pe platforma Foxtel, în Australia, în luna august a anului viitor. Un alt brand va fi anunțat în lunile următoare care vizează publicul de sex masculin, propunând un conținut diversificat care ridică standardele în divertismentul documentar și având o abordare care surprinde spiritul independent al celor mai bune programe BBC.

“BBC Earth este modalitatea noastră de a împărtăși publicului din întreaga lume conținutul documentar premium al BBC. Acest lucru a fost demonstrat deja prin intermediul unui canal YouTube, într-un parteneriat uimitor la un eveniment live în Japonia, dar și ca grile de programe pe platforme lineare și digitale din întreaga lume. Intenționăm să lansăm o grilă de programe BBC Earth pe BBC America în 2014”, a declarat Davie. “Acesta este momentul oportun și acestea sunt mijloacele necesare pentru a poziționa BBC pe locul fruntaș al unui adevărat lider mondial în programele de tip documentar, de la antropologie și animale la știință și sistemul solar.”

“Suntem, de asemenea, în proces de dezvoltare a unei noi oferte de programe pentru BBC First. Având la bază producțiile dramă, BBC First va oferi publicului internațional o primă șansă de a vedea o gamă largă de conținut britanic, original și de neuitat.”

Mai multă inovație digitală
În plus, BBC.com, versiunea internațională a site-ului online BBC, va fi transformat în următorii trei ani, sprijinind scopul declarat recent de BBC și anume de a dubla audiența la nivel global de la 250 de milioane la 500 de milioane de persoane pe săptămână, până în 2022. Această transformare va pune un accent mai mare pe conținutul video, reunind toate ofertele comerciale online ale BBC într-o singură platformă. Noul BBC.com va include un video player cu un format îmbunătățit și va reprezenta unicul acces digital către piață pentru partenerii și agenții de publicitate ai BBC.com. Ca parte a acestei decizii, varianta încă aflată în probă a aplicației iPlayer, în prezent testată în 16 țări, nu va mai fi extinsă pe alte noi piețe și se intenționează integrarea serviciului în BBC.com.

Ca parte a acestei inițiative a site-ului BBC.com și după cum a fost anunțat de către directorul general al BBC, Tony Hall, noul serviciu comercial BBC Store va oferi consumatorilor din Marea Britanie șansa de a cumpăra, de a viziona și de a păstra o selecție a programelor BBC și, în același timp, va pune accentul pe creșterea satisfacției publicului față de conținutul BBC pe piața BBC autohtonă. Recent, Davie a mărturisit dorința de a lansa o versiune internațională a BBC Store.

“Planurile prezentate astăzi pentru următoarea etapă a dezvoltării BBC Worldwide vor sta la baza succesului nostru în următorii trei ani, dar și mai departe. Acestea îmbină un angajament crescut pentru investiții în conținut prin noi brand-uri BBC alături de un motor digital mai puternic și mai compact. Luate împreună, aceste trei priorități de investiții vor contribui la dezvoltarea amprentei BBC în întreaga lume, atât prin intermediul propriilor noastre servicii, cât și prin vânzările către terți, rezultatul fiind accesul mai mare al publicului la conținutul BBC și britanic, dar și lichidități pentru companie”, a declarat Davie.

Bucuresti, 24.10.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.