Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tiger, Ruby și DDB România scot tigrul din tine

Tiger - Ruby

DDB România semnează cea mai nouă campanie pentru băutura energizantă Tiger, a cărei protagonistă este celebra cântăreață Ruby.

Este bine știut faptul că tinerii au o viață extrem de activă, fiind mereu la curent cu noile tendințe. Această hiperactivitate este însă foarte solicitantă pentru corp, iar pentru a putea ține mereu pasul, o doză extra de energie este întotdeauna binevenită. În același timp însă, tinerii sunt preocupați de imaginea lor și au nevoie de un brand care să le dea “plus valoare”, care să-i facă să se simtă COOL.

Pornind de la acest insight și punând consumatorul pe primul rând, agenția de publicitate DDB România a sesizat o oportunitate pentru brandul Tiger, pe care a și pus-o în practică. Astfel, brandul de băuturi energizante s-a asociat cu Ruby, o artistă foarte căutată în acest moment și în trend, cu o constituție sportivă și sexy. Cu alte cuvinte, o potrivire perfectă cu valorile brandului Tiger care vizează un target tânăr.

“Ruby este un endorser modern, popular, un trend setter. Apelarea la un endorser feminin este o abordare originală, curajoasă, diferențiatoare pe piața de energizante. Astfel, ne propunem să creștem notorietatea brandului Tiger și ca atare creșterea bazei de consumatori. Asocierea cu o persoană din industria muzicală ne permite o plajă largă de comunicare, pe termen lung, care poate veni mereu cu ceva nou, în linie cu caracterul brandului care trebuie să surprindă în permanență,” a declarat Mihaela Grelus, Director de Marketing Maspex România.

Pentru DDB România, produsul s-a dovedit a fi inspirația perfectă, ideea creativă venind direct din produs. Și, cum în orice pisicuță stă la pândă un tigru care abia așteaptă să iasă-n lume, creativii agenției s-au întrebat ce se întâmplă atunci când deschidem un can de Tiger? Răspunsul creativ a fost tradus prin efectul băuturii energizante, iar clientul a plusat întrebând: ce-ar fi să deschidă Ruby can-ul?

Tiger - Ruby

„Tiger – tunelul magic care te transformă. Devii cool și irezistibil, transformă orice pisoi într-un tigru și asta fără niciun efort din partea ta. E mult prea tare ca să fie adevărat? Ai face bine să crezi pentru ca e la televizor și e și cu Ruby. Fii cool, fii irezistibil, nu fi pisoi,” a explicat la rândul său viziunea campaniei, Ștefan Vasilachi, Creative Director DDB România.

Sub sloganul „Scoate tigrrrul din tine”, noua campanie Tiger a debutat cu un teaser pe cancan.ro în care a fost prezentat tatuajul fals cu tigrul al lui Ruby, urmat de revealing-ul campaniei pe pagina de Instagram a artistei. Campania propriu-zisă beneficiază de suport TV, online, POSM-uri și de o ediție limitată de can-uri cu Ruby.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.