Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ti se pregateste o noua runda de umor, marca Tic Tac Fresh Comedy

Ia-ţi pastila zilnică de râs de pe noul site creat de HyperActive: freshcomedy.ro

Tic Tac revine cu o noua doză concentrată de umor, de data aceasta într-o noua formă: site-ul freshcomx.ro, care vă va binedispune începând chiar cu această lună. Proiectul este dezvoltat pe platforma de comunicare Fresh Comedy,  lansată de HyperActive în 2011.

2 pastiluţe de Tic Tac au evadat dintr-un pachet…Aşa începe povestea site-ul freshcomx.ro, care îşi propune să ofere pastile zilnice de râs, bazate pe benzi desenate create de ilustratori şi de către fanii Tic Tac. Nu vor lipsi nici renumitele serii de stand up comedy şi spectacole de improvizaţie, prezente de ceva vreme pe aceeaşi platformă – Fresh Comedy. 

Lansarea site-ului a început deja cu o campanie de teasing chiar pe platforma freshcomedy.ro, în cadrul căreia una dintre pastiluţele Tic Tac abia aşteaptă să iasă la iveală de după un zid de cărămizi.

“FreshcomX  este un proiect pliabil pe diverse nivele de implicare din partea user-ului online. Poate fi privit în viaţa de zi cu zi drept un antidot la automatism. De aici sloganul proiectului, „Ia-ţi pastilele de comedie!”Pentru cei cu apetenţă pentru detaliu, poate fi mai mult de atât: un imbold către lumea în care ţi-ar plăcea să trăieşti! Mai puţin „trebuie”, mai mult „îmi place”. Asta implică să fii prezent şi atent, să traieşti în timp real, în timp Tic Tac”, a declarat Adriana Seserman, Brand Manager Ferrero.

Proiectul se va derula pe parcusul unui an şi va trece de graniţele online-ului, fiind activat şi instore. 

„Întregul concept Fresh Comedy a pornit de la esenţa fresh a pastiluţelor Tic-Tac; este un concept care îmbină savoarea brand-ului cu „refreshmentul” prin excelenţă, comedia. Din  2011, prin spectacolele de stand up comedy, freshcomedy.ro  a fost o sursă zilnică de entertainment, un loc de evadare dintr-o lume în care lucrurile se iau prea în serios. Iar freshcomx.ro nu face decât să aducă şi mai aproape de noi pastiluţele cu care deja ne-am obişnuit, de data aceasta în doze şi mai mari de umor” a spus  Ionuţ Andrei , Digital Product Director, HyperActive.

Mai multe detalii despre echipa implicată în proiect găsiţi aici:
//www.hyperactive.ro/en/media-room/press-releases.

Bucuresti, 22.08.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.