Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Three semneaza campania “Lucrurile mari se construiesc de mic”

Sub sloganul “Lucrurile mari se construiesc de mic”, agentia Three a dezvoltat campania de promovare a proiectului Scoala Bonelor.

Campania de promovare contine trei printuri (Motor, Partitura, Rochie), patru executii radio (Doctor, Manager, Oscar si Stiri), iar pe viitor urmeaza dezvoltarea altor medii: aplicatii facebook si outdoor-uri neconventionale.

“Printurile, trei la numar, vorbesc despre evolutia persoanei de la un om mic la un mare om, de la o mazgaleala la un plan de motor, de la o cheie sol scrijelita cu greu pe hartie la compunerea unui cantec foarte complicat. Ilustreaza faptul ca lucrurile pe care ajungem sa le realizam la maturitate au ca baza copilaria noastra. Iar aceasta baza este formata, in parte, de bona copilului.”, a explicat Sabin Staicu – Copywriter Three.

“Radioul este un mediu care noua ne place foarte mult. Chiar daca la prima vedere nu pare, iti da foarte multe posibilitati sa te joci cu creativitatea. Executia pentru radio a venit oarecum natural. O meserie se pregateste prin munca si pasiune. Noi am vrut sa aratam rezultatul final, momentul cand copiii de azi sunt deja oamenii realizati de peste ani. Si a venit sclipirea de moment. De la discursul de Oscar, la juramantul lui Hipocrate. La fel cum un copil invata sa citeasca ajutat de bona, asa invata si sa-si dezvolte pasiunile ajutat tot de aceasta. “, a completat Ilona Iftode-Copywriter Three.

Premisa de la care s-a dezvoltat ideea creativa a fost ca fiecare copil are un mod propriu de a-si creiona universul, iar primii pasi pe care ii face spre asta sunt definitorii pentru adultul ce va deveni. Bona trebuie sa fie persoana capabila sa observe, intuiasca si sa sprijine, pe langa eforturile parintilor, dezvoltarea copilului.

“Brieful spunea sa dam importanta meseriei de bona. Bona nu trebuie sa ma fie «vecina de la doi care nu are alta treaba, saraca», ci o persoana pregatita, care sa fie in stare sa creasca un copil.”, a declarat Sabin Staicu – Copywriter Three.

Discutiile cu clientul, dezvoltarea conceptelor creative, alegerea ideii finale, executiile si dezvoltarea campaniei, au durat trei luni, dar au reprezentat atat o provocare, cat si o oportunitate pentru echipa Three.

“Chiar ne-am distrat lucrand la aceasta campanie, pentru ca am sarit din lumea copiilor, in lumea adultilor si le-am combinat intr-un sfarsit. Am incercat sa demonstram ca o campanie pentru social nu trebuie sa fie seaca si ca poate avea acel ceva care sa ii faca pe oameni sa rezoneze si, de ce nu, sa zambeasca.”, a declarat Sabin Staicu – Copywriter Three.

“Ne-a placut foarte mult sa lucram pentru aceasta campanie. Ca a fost o campanie din fonduri europene nu poate decat sa ne bucure, pentru ca incercam sa lucram cu tot felul de clienti si branduri. Diversitatea este necesara. In acest caz, clientul a fost extrem de deschis la propunerile noastre. I-a placut ca am avut o abordare diferita si un ton altfel. S-a aratat chiar foarte dornic sa exploreze teritorii noi si a vrut sa faca lucrurile intr-un mod cat mai inedit.”, Ilona Iftode-Copywriter Three.

Echipa Three implicata in acest proiect: Andrei Tripsa – Creative Director, Miruna Pop – Client Service Director, Nicu Duta – Art Director, Sabin Staicu – Copywriter si Ilona Iftode-Copywriter

Scoala Bonelor face parte din Programul national de calificare si acreditare a femeilor in ocupatia de baby-sitter “Femei pentru femei”, implementat de Fundatia Romanian Angel Appeal, in parteneriat cu Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale – Directia Generala Protectia Copilului si este cofinantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 – Investeste in oameni!

Three este o agentie de publicitate tanara, cu forte proaspete, avand o istorie de putin peste jumatate de an. Serviciile oferite: creatie, client service, design, online si DTP. Printre campaniile semnate deja de ei se numara: “Lucrurile mari se construiesc de mic” pentru Scoala Bonelor, “Genuine –Distruge uratul din import cu frumosul romanesc” pentru AloMoDa, “Harta” pentru Vespa sau ROD pentru Carturesti.

“Avem o echipa tanara, o combinatie de oameni cu idei, mult entuziasm si experienta. Facem si credem in creatie si creativitate de toate tipurile, fara sa definim sau sa punem limite. Vrem sa spunem povesti despre brand-uri si sa facem lucrurile altfel. Cautam clienti care vor intotdeauna mai mult, care stiu sa-si testeze limitele, care vor lucruri diferite pentru a vedea rezultate. Pentru ca, intotdeauna, creativitatea ofera rezultate. Indraznim sa acceptam provocari in fiecare zi.”, a declarat Andrei Tripsa, Creative Partner Three

Bucuresti, 07.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.