expoplast Sibiu 2019

This Winter Dare for more – made in Graffiti BBDO

Iarna aceasta îndrăzneşte mai mult alături de Pepsi!

Campania de iarnă – Pepsi – „This Winter Dare for More” cuprinde două spoturi TV a câte 20 de secunde realizate cu ajutorul animaţiei 3D şi este prima campanie Pepsi integrată dezvoltată local de către agenţia de publicitate Graffiti BBDO.

Spot 1                                                 Spot 2

Spoturile au ca personaje principale doi tineri care îndrăznesc mai mult decât semenii lor, iar Pepsi este alături de ei. Campania foloseşte mai multe medii de comunicare: TV, print, internet, outdoor, POSM-uri şi PR.

„De Crăciun, fiecare dintre noi îşi doreşte un brad împodobit cât mai frumos, sau un cadou mai altfel. Conceptul campaniei porneşte de la ideea că adolescenţii au un stil propriu, ieşit din tipare, de a-şi petrece sărbătorile de iarnă. Spoturile prezintă felul ieşit din comun în care personajele/consumatorii Pepsi tratează situatii obişnuite. Oricine poate  împodobi un brad – personajul nostru împodobeşte toţi brazii de pe glob. Oricine poate construi sau poate încerca să construiască oameni de zăpadă – personajul nostru construieşte un Turn Eiffel. Prin extensie, pentru a introduce şi oferta promoţională, Pepsi îşi propune mai mult, astfel de sărbători sticla de 2,5l va fi la acelaşi preţ cu cea la 2 l.” – Dana Iordache, Senior Brand Manager PepsiCo.
 
Echipa Graffiti BBDO care a lucrat pentru acest proiect este formată din: Ema Prisca (Creative Director), Mihai Gongu şi Alina Zaharescu (Copywriter şi Art Director), Irina Stanciulescu (Head of A/V Production , Graffiti BBDO), Sergiu Negulici (ANIMATIE 3D) – Studio Postproducţie  Carlo, Dan Enache – Senior Account Manager, Ana Sipciu – Acount Executive. Agenţia de media folosită este Media Direction, Cristi Mucichescu – Media Planner.

„Procesul de realizare nu a fost uşor: costrucţie de personaje, expresii, set up, culori, teste de animaţie. Cei implicaţi au lucrat într-adevăr ca o echipă şi rezultatul final este pe măsura eforturilor depuse.” spune Irina Stănciulescu, Head of A/V Production.

Campania beneficiază şi de suportul website-ului www.dareformore.ro . Site-ul permite vizitatorilor vizionarea spoturilor, trimiterea de e-carduri, downloaduri de wallpapere  etc. De asemenea, de la începutul lui decembrie şi până pe data de 14 ianuarie, pe www.dareformore.ro se vor desfăşura două concursuri la care participanţii pot câştiga un iPod shuffle sau premiul cel mare, un super computer de gaming Alienware. "Ne-am dorit ca această dimensiune interactivă să nu fie o replică a materialelor offline, ci să valorifice la maximum potenţialul acestui mediu special, Internetul. De aceea, site-ul oferă nu numai posibilitatea de a revedea spoturile, ci şi de a citi poveştile din spatele lor sau de a descărca "desktop goodies" Pepsi. De asemenea, cele două promoţii de pe site se desfăşoară numai online şi oferă premii relevante pentru publicul cărora li se adresează. " Dan Enache, Senior Account Manager, Graffiti BBDO

Bucuresti, 11.12.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *