free download 78 travel guides written by experts

Think a investit peste 2 mil. euro pentru a juca in Liga 1 a marilor jucatori

din piata de productie publicitara

Think a investit in ultimele 12 luni peste 1 milion de euro in echipamente reusind astfel sa işi consolideze poziţia pe piata de productie publicitara. In paralel cu investitia in echipamente, compania si-a marit activele firmei prin imobilele achizitionate cu destinatia sediu de firma, situate in partea de nord a capitalei, evaluate la peste 1 milion de euro.
Trendul ascendent al companiei este justificat atat de performanta echipei Think cat si de viziunea managementului care a inteles importanta investitiilor in dezvoltarea companiei.

“Misiunea Think este de a oferi solutii complete si inedite de productie publicitara. Ma refer la  solutii nu doar produse, intrucat oferim clientilor nostri servicii integrate de productie publicitara” declara Sara Constantin, director general Think.

Pentru a-si putea indeplini misiunea, Think a achizionat la targul de la Drupa/Germania (mai 2008), echipamente de print in valoare de 752.000 euro. Astfel, prin achizitia imprimantei “Roll-to-roll” cu o capacitate de print de 232mp/ora si un volum ce poare depasi 35.000mp/luna intr-un program normal de lucru, a echipamentului “Fladbed” cu o capacitate de print de 48mp/ora ce poate depasi 8400mp/luna, si a imprimantei “Blizzard” de inalta rezolutie indoor si outdoor, Think se alatura marilor jucatori de pe piata de productie publicitara din Romania.

In prezent, Think ofera solutii de productie publicitara precum: tipar digital, print indoor/outdoor pe orice suport pvc, hartie, polipropilena, print pe materiale dure: forex, foam-x, plexiglass. De asemenea, incepand cu 2007, Think ofera servicii de semnalistica, identitate sedii, decorari de magazine, branding-car, realizari standuri, servicii de montaj si alpinism.

Concentrându-şi toate resursele pe 3 direcţii: calitate, promptitudine, echipa profesionista, Think a reuşit să genereze noi oportunităţi şi surse de venit. “Rezultatele financiare confirmă faptul că suntem unul dintre jucatorii cu cel mai accelerat ritm de creştere din piata de profil”, declara Sara Constantin, director general Think. Daca in primul an de activitate [2005] compania a inregistrat o cifra de afaceri de 75.000 euro, in anul 2007 a reusit sa obtina un rulaj de 8 ori mai mare, peste 500.000 euro,estimarile pentru acest an fiind extrem de optimiste. 

In paralel cu investitia in echipamente, compania si-a marit activele firmei prin imobilele achizitionate cu destinatia sediu de firma, situate in partea de nord a capitalei. Aceste investii, conform evaluarilor realizate de SHM, firma britanica de consultanta in domeniul evaluarilor Smith Hadgkinson se ridica la peste 1 milion euro.

“Dorim sa continuam dezvoltarea companiei, motiv pentru care planul de investitii nu se opreste aici. Ne-am propus ca in maxim 5 ani sa marim hala de productie la 10.000 mp si sa o construim in regim propriu pe terenurile pe care le detinem in nordul capitalei” sustine Sara Constantin, director general Think.

Cu ocazia targului Advertising Show Bucuresti, ce are loc in perioada 17-20 septembrie, in Complexul Expozitional Romexpo echipamentele achizitionate de Think la Drupa2008 vor fi prezente  in pavilionul central, unde toti cei interesati vor putea testa calitatea si rapiditatea lor.

Bucuresti, 16.09.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *