Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Temple lanseaza Grolsch Creative Metamorphosis, unul dintre printre primele videouri 360 stop motion din lume

Sub conceptul “Human Marketing”, concept unic pe piața din România, The Temple lansează Grolsch Creative Metamorphosis, o experiență video 360 de grade, în care rolul principal nu mai aparține brandului, ci consumatorului.

The Temple aduce la viață povestea creativității și arată toate formele în care ea poate evolua în acest video 360 stop motion, aflat printre primele lansate în lume.

Grolsch Creative Metamorphosis exemplifică strategia de marketing propusă de The Temple, care aduce o plus valoare reală produsului, centrată în jurul omului. Obiectivul brandurilor, în viziunea agenției, nu trebuie să fie lupta pentru atenție, ci aceasta să rezulte în mod natural în urma unor experiențe captivante, unice și inovatoare.

În vederea realizării acestei inovative producții, The Temple a pus bazele unei echipe speciale cu competențe recunoscute în domeniu. Cristian Vieriu – Video post production and soundtrack, Mihai Vasilescu – Photographer, Sweet Damage Crew – Graffiti Art, Wood Be Nice – BTL Production si Adrian Mirlogeanu – BTL Manager semnează filmul Grolsch Creative Metamorphosis.

Echipa de lucru reprezintă, de fapt, una dintre caracteristicile aparte ale noii agenții. Spre deosebire de modul clasic de funcționare, echipele The Temple pot să difere în funcție de fiecare proiect. Agenția colaboreaza cu foarte multi freelanceri din diverse domenii, astfel încât fiecare proiect poate fi dezvoltat de persoanele care se potrivesc cel mai bine cu subiectul, domeniul sau brandul respectiv.

“Am construit The Temple gândindu-mă în aceeași măsură la cum ar trebui să se comporte un brand modern astăzi, dar mai ales cu gândul la consumatorii acelui brand. Cred că, în contextul digital, brandurile au nevoie de soluții integrate care să se concentreze pe livrarea unor experiențe captivante, care să adauge valoare brandurilor. Și pentru a aduce cu adevărat ceva complet nou, am ales să lucrez cu freelanceri din mai multe industrii creative, cum ar fi comedianți, actori sau producători de muzică”, declară Andrei Lăscuț, Human Marketing Designer.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.