Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

the Syndicate castiga contul Garrone pentru Romania si Ungaria

Garrone, celebrul vermut italienesc a hotarit sa revina in atentia publicului printr-o comunicare dedicata.

“Dupa o pauza de aproximativ 3 ani, am decis ca legatura cu toti consumatorii Garrone trebuie reluata, mai ales legatura emotionala. Plecand de la o pozitionare foarte clar definita, am cautat o agentie care sa fie capabila de o adevarata abordare strategica si care sa ‘dea viata’ pozitionarii printr-o platforma de comunicare cu un concept creativ puternic.” – declara Umberto Rocatti – international marketing director Rodia Spa, Italia.
 
the Syndicate a avut rolul de a intra in lumea Garrone, de a intelege exact pozitonarea si a dezvolta platforma de comunicare pentru toate campaniile brandului Garrone.

Garrone este bautura cu care multi dintre noi am crescut, bianco, cherry sau alte noi arome dulci, prietenoasa, accesibila oricui, oriunde si oricand. Fiind un starter, Garrone deschide si intretine conversatii, intre persoane care se cunosc demult sau ajuta la crearea de prietenii noi.

“Este o platforma de comunicare foarte ofertanta , care ne va da in continuare ocazii naturale de a dialoga cu consumatorii si in special consumatoarele Garrone; fiind o bautura dulce si fina, ea se adreseaza in special femeilor, insa barbatii sunt bineveniti in aceasta lume a bunei dispozitii, a prieteniei, a contactului uman real” – declara Razvan Vasiloiu, strategic planner, the Syndicate.

Garrone este distribuit de Pernord Ricard, cel mai mare producator si distribuitor european de bauturi alcoolice.
 
the Syndicate este un grup integrat de comunicare. Printre clientii the Syndicate se mai numara: Banca Romaneasca, Wienerberger, Best Value, Unilever Food Solutions, Almatim, Terminal 1.

the Syndicate crede in Before-the-lineTM si After-the-lineTM.

www.thesyndicate.ro

Bucuresti, 26.10.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.