Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Secret Service vorbeste lumii despre Bestprint, cea mai mare tipografie offset din Romania

bestprint a apelat la The Secret Service pentru gandirea si ideile-i neobisnuite. Agentia de comunicare va construi imaginea tipografiei in concordanta cu businessul acesteia.

De 12 ani pe piata, cu investitii de aproximativ 6 milioane de euro in echipamente, automatizare si logistica, bestprint este cea mai mare si mai performanta tipografie offset din Romania si una dintre cele mai importante din regiune.

The Secret Service inventeaza practic marca bestprint inspirandu-se din interiorul companiei inventate cu mult timp in urma de Ionut Florescu. Nu e un rebranding, ci mai degraba un branding. Un demers profesionist, o strategie coerenta si o comunicare relevanta care reflecta o filosofie de business si o cultura deja existente.

Nivelul la care opereaza bestprint au determinat-o sa se dezvolte depasindu-si conditia de tipografie, transformandu-se in integrator de solutii de productie publicitara, adaugandu-si servicii si competente care o fac, astazi, sa fie un one stop shop pentru clientii sai. Pe langa cele mai bune servcii de tipar, compania inseamna si solutii de productie, project management, picking and packing, depozitare si transport.

Pe scurt, acesta este motivul pentru care la nivel de nume cele doua cuvinte "best" si "print" s-au alaturat intr-unul singur, legat si solid. Denumirea nu mai este un un atribut explicit al businessului, el fiind deja implicit, ci este un nume propriu.

Asadar, bestprint paseste in 2011 cu o noua identitate vizuala care reprezinta o evolutie rafinata a celei vechi si care tradeaza un element tehnic, conceptualizat si imblanzit, inspirat de capse metalice, elemente de legatorie si instrumente specifice. Toate materialele dezvoltate comunica, fiecare, cate un beneficiu/serviciu/atribut al bestprint.

Asa se face ca veti vedea pe strazi masinile de carton bestprint, adevarate packaginguri uriase, interactive, cu coduri qr sau veti primi corespondenta de la bestprint in plicurile livrate prin serviciul prorpiu de transport si distributie ilustrat direct pe acestea.

Noul site bestprint va fi si el online, in curand, avand extensii in retelele sociale pentru a usura dialogul cu departamentele de new business si de client service si a le creste viteza de reactie.

bestprint devine user friendly si se comporta si se infatiseaza ca o companie moderna, cu un discurs coerent si cu un plan de marketing si comunicare pe termen lung.

Agentia a contribuit deja la abordarea unor clienti strategici, dezvoltand solutii personalizate, a elaborat prezentari regionale sustinute de bestprint clientilor si partenerilor mari si le-a strecurat dimineata la cafea, unor domni importanti, prezentarea bestprint sub forma de ziar economic.

The Secret Service construieste bestprint cu Adina Sorescu-strategy, Mihai Ene-creative, Dragos Gheorghiu-art direction & design si Anatoli Mihailov-ilustratie 3D. A mai contribuit cu input creativ in faza de design si Andrei Robu (designer ACME Industries).

In rolul clientului: Ionut Florescu-general manager.

Au trecut pragul The Secret Service pana acum si au plecat cu solutii destepte de marketing si comunicare: Hertz, Ecotic, Eurowash, Best Print, Pneurom, AMC Pharma, Rigips Romania, Huber group, Knauf, Tire Master, Elephanto.ro, Reimens Group, Aviva Asigurari de Viata, Holiday Car Rental, Ultra PRO Computers, Galaxsea Travel.

Bucuresti, 08.02.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.