free download 78 travel guides written by experts

The Secret Service o reinventeaza pe Kristina Dragomir

Exclusivistul designer de palarii, Kristina Dragomir, a mers la THE SECRET SERVICE ca sa-i croiasca haine noi, pe masura creatiilor sale. Parteneriatul incheiat la inceputul anului 2011 presupune reinventarea marcii comerciale si devoltarea ei pe termen lung.

Apreciata si recunoscuta atat in tara cat si in strainatate, Kristina Dragomir reprezinta avangarda designului romanesc de palarii. Ea creaza extensii artistice de personalitate feminina, coture si casual, explorand si exploatand tehnicile traditionale de manofactura. Doamne elegante care se invart in cercuri inalte, vedete, renumite reviste de moda si life style, Vogue Sposa, Fashion TV, apa minerala Roua Muntilor si alte branduri internationale apreciaza si afiseaza creatiile sale.

Agentia de comunicare a conceput de la zero reprezentarea comerciala si discursul marcii Kristina Dragomir, pe masura calibrului manofacturii si a spectaculoaselor sale opere artistice.

THE SECRET SERVICE a redefinit pozitionarea, a realizat noua identitate vizuala, a elaborat politica de marketing si comunicare, a reconfigurat politica de vanzare locala si internationala, a creat packagingul si etichetele si s-a implicat in lansarea boutique-ului online kristinadragomir.com.

Toate acestea au culminat, acum, cu lansarea primei campanii de imagine din istoria marcii. O atitudine indrazneata pentru un designer roman care comunica in premiera un mesaj articulat.

Conceptul este inspirat chiar de viziunea artistica a Kristinei – "Daca ceea ce porti e o palarie, atunci nu e bine. Palaria nu e un obiect. Ea trebuie sa fie o exprimare fireasca a discursului estetic al fiecarei femei in parte. O extensie a personalitatii sale".

Asadar, Kristina Dragomir este creatoare de capete, nu de palarii.

Si cum totul e unicat, iar numarul executiilor este limitat, asemenea unui posesor de Picasso, femeia care poarta Kristina Dragomir este supusa ravnei celorlalte femei care, pentru a pune mana pe obiectul dorintei, se pot transforma oricand in hoate de capete (nu de palarii).

Campania se desfasoara in Bucuresti pe outdoor si indoor, in reviste glossy si de business si pe net, pana in luna noiembrie.

In tot acest timp se vor mai intampla si cateva evenimente speciale in locatii exclusiviste cu intentia de a introduce palaria in conversatia vestiemntara a romancelor.

Echipa THE SECRET SERVICE care s-a bucurat de privilegiul de a lucra pentru "un produs" atat de ravnit este formata din Adina Sorescu – Strategie si Project Management, Mihai Ene – Creative direction si copywriting, Dragos Gheorghiu – Art direction si design, Iahim Tunoi – Art Direction si DTP.

Productia foto si postproductia au fost realizate cu Red Carpet Studio: Dan Samoila – Fotograf si post, Irinel Cirlanaru – Asistent si post.

Stilistele sedintelor foto – Laura Carnici si Kristina Dragomir, Make-up si efecte speciale – Betty Facaianu, Hairstylist – Andreea Dumitrescu.

OMD este agentia de media care a asigurat expunerea campaniei, Carmen Tanasie – Presedinte OMG, Cristina Paduraru – OOH, Ioana Georgescu – Print.

Victime si hoate in ad-uri: Ana Ularu, Ana Gheorghe, Andreea Diaconescu.

THE SECRET SERVICE ofera servicii complete de strategie si comunicare cu exprimare surprinzatoare si inovativa.

In portofoliul agentiei se regasesc campanii, unele premiate sau nominalizate la festivaluri internationale de creatie, pentru Aviva Asigurari de Viata, Pneurom, AMC Pharma, Rigips Romania, Huber group, Knauf, Sera Romania, Tire Master, Elephanto.ro, Reimens Group, Ecotic, Holiday Car Rental, Ultra PRO Computers.

Bucuresti, 11.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *