Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Public Advsiors comunica pentru IL PASSO

Incepand cu ianuarie 2012, The Public Advisors este agentia de relatii publice si comunicare a IL PASSO, unul dintre cei mai mari retaileri de incaltaminte si accesorii de piele din Romania.

Departamentul de Fashion si Lifestyle PR al agentiei The Public Advisors va implementa strategia anuala de relatii publice axata pe 3 directii: comunicare corporativa, comunicare de produs si o componenta foarte importanta de social media.

Echipa The Public Advisors a realizat strategia anuala de comunicare pentru 2012 a brandului IL PASSO. Aceasta va folosi tactici de PR inovative implicand bloggerii de fashion si social networks VIPs, alaturi de clasicele media relations si  evenimentele de brand. Un rol foarte important il va avea comunicarea din mediul online cu tot ceea ce implica ea: retele sociale, bloguri de fashion si street style, portaluri de fashion si lifestyle, etc.

„Ne bucuram sa lucram pentru IL PASSO, unul dintre cei mai mari retaileri romani de incaltaminte si accesorii de piele. Este foarte important pentru noi faptul ca am fost alesi drept agentia care sa realizeze prima campanie integrata de relatii publice din istoria IL PASSO de al carei concept veti auzi foarte curand in presa. Ei ne incanta de multa vreme cu modelele lor de pantofi. Nu cred ca este vreo colega de-a mea care sa nu aiba cel putin o pereche de pantofi IL PASSO in garderoba. Asadar, este o bucurie sa-i putem numi clienti si prieteni.”, spune Raluca Mihalachioiu, Managing Partner The Public Advisors.

„The Public Advisors a venit la noi cu o strategie de comunicare bine pusa la punct, cu obiective clare si indicatori de performanta. In plus, strategia lor a dus la materializarea unora dintre cele mai importante dorinte ale noastre. Am incredere ca vom avea o colaborare frumoasa pentru ca avem foarte multe proiecte interesante despre care trebuie sa se afle.”, adauga Petru Chiriac, Managing Partner IL PASSO.

IL PASSO intregeste portofoliul Departamentului de Fashion si Lifestyle al agentiei The Public Advisors: agentia realizeaza de 2 ani campaniile de comunicare pentru festivalul national de moda Avanpremiere Fashion&Lifestyle Fest (bianual), de 3 ani coordoneaza comunicarea festivalului national Crizantema de Aur (anual) si lucreaza pentru locatii stylish precum Letters Bar sau Anca Poterasu Gallery.
Echipa The Public Advisors desemnata sa se ocupe de strategia de relatii publice si comunicare a IL PASSO in 2012 este formata din: Lidia Pitulea – Group Account Manager si Sorana Ionita – Senior Public Advisor.

Bucuresti, 17.01.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.