Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Public Advisors au facut comunicare cu parfum interbelic la Crizantema De Aur 2009

Agenţia de comunicare şi relaţii publice The Public Advisors tocmai a dus la bun sfârşit un proiect care face parte din brandingul cultural al oraşului Târgovişte: Festivalul Naţional de Creaţie şi Interpretare a Romanţei Crizantema de Aur.

„Suntem foarte bucuroşi că am putut avea lângă noi o echipă atât de creativă şi competentă precum cea de la The Public Advisors. Festivalul nostu a ieşit cu ajutorul lor dintr-un con de umbră în care a fost pus în ultima perioadă. Romanţa a renăscut şi a crescut în notorietate. Suntem încrezători că pas cu pas, an de an, printr-o organizare fără cusur şi prin comunicare constantă vom reconstrui gloria de altădată a Crizanteme de Aur”, a declarat Alina Dumbravă, Director Executiv al Festivalului.

Comunicarea festivalului a avut o componentă clasică de relaţii publice prin medierea apariţiilor în presa centrală şi locală. Anul acesta, The Public Advisors au adus un element de noutate introducând acest festival şi în lumea virtuală. Dincolo de articole pe cele mai importante portaluri online, Crizantema de Aur a fost prezentă şi pe reţele sociale unde şi-a ţinut „fanii” la curent în timp real cu imagini de la repetiţii, din culise, de la concurs şi de la recitalurile care au închis fiecare seară de festival.

„Crizantema de Aur şi PR-ul cultural sunt pentru noi o provocare. The Public Advisors nu participă pentru prima oară în astfel de demersuri având o experienţă în domeniu prin Festivalul Carte şi Arte 2008 şi seria de evenimente pentru comunitatea de handmade: Târg cu Tâlc (3 ediţii). Cu toate acestea, Crizantema de Aur, un festival naţional şi cu o istorie atât de lungă a pus o responsabilitate foarte mare pe umerii noştri dar şi o bucurie extraordinară la finalizarea cu succes proiectului.”, a declarat Raluca Mihălăchioiu, Managing Partner The Public Advisors.

Festivalul se află la cea de-a 42-a ediţie şi a avut loc fără întrerupere la Târgovişte începând cu 1968. Astfel este poziţionat ca fiind cel mai iubit festival dedicat romanţei româneşti şi ca un element central în brandul oraşului Târgovişte. Nume ilustre au păşit în sala de spectacole a Casei de Cultură a Sindicatelor din centrul fostei cetăţi de scaun a Ţării Româneşti: Felicia Filip (Preşedintele juriului), Adrian Păduraru şi Monica Davidescu (prezentatorii festivalului), Stela Popescu şi Alexandru Arşinel, Corina Chiriac sau Nelu Ploieşteanu în recitaluri de zile mari, Dana Săvuică (ca şi ambasador al lui Paulo Coelho) şi actorii teatrului Nottara cu musical-ul: „Tandreţe, amor şi dor – melodii de altădată” în regia Dianei Lupescu. Festivalul a fost îmbrăcat în haine de gală şi nu de orice fel, ci în spiritul anilor ’20, perioadă în care a luat naştere romanţa, acest gen muzical atât de iubit de târgovişteni în special şi de români în general.

Bucuresti, 26.11.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.