Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

THE PRACTICE – bilant de succes dupa 3 luni de activitate

La 3 luni de la intrarea pe piata, THE PRACTICE isi face bilantul. Pe 15 noiembrie 2006, THE PRACTICE devenea operationala. Noua companie de PR, o initiativa antreprenoriala a Gabrielei Lungu, a Ioanei si a lui Stefan Iordache, pornea atunci  la drum cu o echipa de 4 consultanti, un client in portofoliu si un parteneriat cu grupul de comunicare Leo Burnett.

Pana astazi, compania de relatii publice aproape si-a dublat echipa: de la cei 4 oameni cu care a inceput, agentia a crescut la 7 in prezent. Managementul agentiei precizeaza ca in perioada urmatoare intentioneaza sa angajeze inca 2 oameni, pentru a optimiza volumul de activitati si ritmul de lucru in agentie.

“Cu aceasta echipa tanara si profesionista am reusit o performanta de care suntem foarte mandri. In cele 55 de zile lucratoare pe care le-am parcurs de la deschiderea companiei si pana azi, am castigat increderea a 11 clienti, branduri mari locale si internationale cu care avem deja activitati in derulare” declara Gabriela Lungu, managing partner THE PRACTICE.

In ordinea in care s-au adaugat portofoliului agentiei, acesti clienti sunt: Mol Romania, Abbott Laboratories cu programul REDUCTOSTART, SAP Romania, Carpatcement Holding, GE Money Romania cu cele 3 companii Domenia Credit, Estima Finance si Motoractive Leasing, Interbrew Romania cu un program foarte interesant pentru Bergenbier, Lerida cu brandurile Bombay Sapphire, Bacardi, Martini si Dewar’s, Brailact cu brandul Brenac si Asociatia Erudio cu programul Erisma. Agentia ofera servicii de PR pe baza contractuala si pentru doua dintre companiile din grupul partener: agentia de publicitate Leo Burnett si compania de media Starcom.

Toate aceste companii si branduri reprezinta clienti de consultanta permanenta sau de programe pe termen lung, pentru care agentia ofera servicii specializate de relatii publice, din domeniul comunicarii corporative si de marketing, dar si servicii aditionale de comunicare, ce decurg din activitatea de relatii publice.

“Am crescut rapid si frumos in cele trei luni. Pentru perioada urmatoare ne vom concentra pe a consolida ceea ce am construit pana acum. Vrem sa oferim clientilor nostri cel mai bun produs de consultanta de PR din industrie si vrem sa mentinem si chiar sa imbunatatim la THE PRACTICE atmosfera efervescenta pe care am reusit s-o avem inca din primele zile de lucru” comenteaza Gabriela Lungu.

Bucuresti, 15.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.