Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

THE PRACTICE – agentia cu cele mai multe premii GOLD la EMEA SABRE Awards 2012

Echipa THE PRACTICE s-a întors victorioasă de la SABRE AWARD, cea mai prestigioasă competiție dedicată industriei de relații publice. Agenția românească de PR a reușit să obțină la gala desfășurată la Bruxelles 3 GOLD SABRE – cel mai mare număr câștigat de o agenție din Europa, Africa sau Orientul Mijlociu (EMEA) la ediția din acest an a competiției.

Premiile SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation) au fost pentru prima dată organizate în SUA și, cu o tradiție de peste un sfert de veac, sunt recunoscute astăzi ca fiind cea mai veche și importantă competiție de PR. În Europa, Orientul Mijlociu și Africa premiile SABRE au o tradiție de 10 ani; agenții din peste 30 de țări și mii de programe de PR au fost atrase până acum în această competiție care premiază cele mai strategice, creative și eficiente campanii.

La editia din 2012 au fost înscrise 2200 de lucrări din EMEA și s-au acordat numai cateva zeci de premii. Doar marile rețele internaționale de PR au obținut rezultate comparabile cu cele ale THE PRACTICE, însă cu premiile cumulate ale birourilor din întreg spațiul EMEA. Astfel, performanța agenției independente din România nu a fost depășită decât de o singură rețea globală de relații publice, MSLGroup (5 GOLD) – chiar rețeaua cu care THE PRACTICE are un parteneriat strategic.

Cele 3 trofee obținute de THE PRACTICE în acest an sunt pentru 2 campanii foarte diferite, dar la fel de creative și eficiente. „Transparența e de aur”, care a câștigat GOLD la Issues Management, este o amplă campanie de informare a blogosferei românești, realizată pentru clientul RMGC. “Indestructibila", campania de lansare a unei lanterne, realizată pentru Varta România, a câștigat GOLD la categoria Consumer Electronics, precum și premiul pentru cea mai bună campanie din regiunea Balcani. Este a treia oară când THE PRACTICE obține trofeul pentru regiune la SABRE Awards (celelalte 2 astfel de premii fiind obținute în 2008 și 2010).

Paul Holmes, cel mai apreciat analist din lume al domeniului relațiilor publice și CEO The Holmes Group (www.holmesreport.com), companie care organizează SABRE Awards, a menționat performanța constantă a agenției THE PRACTICE chiar în speech-ul de deschidere a galei, vorbind despre cum și în anii trecuți „o mica agenție din România a reușit să învingă unele dintre cele mai mari retele internaționale, remarcându-se prin creativitate”. Datorită performanțelor agențiilor românești la SABRE Awards, Paul Holmes consideră de altfel România ca a doua cea mai creativă piață de PR din Europa, după Suedia. La ediția din acest an a EMEA SABRE Awards alte 7 agenții din România au reușit să intre pe lista finaliștilor, obținând împreună cu THE PRACTICE un total de 16 nominalizări.

“Suntem foarte fericiți că agenția noastră a reușit să obțină 3 premii GOLD pentru România la gala SABRE. A fost o seară magică la Bruxelles. Nu e deloc puțin lucru să fii aplaudat de toată crema industriei de PR din Europa, de cei mai buni specialiști în relații publice din regiune. Ne bucurăm că am reprezentat încă o dată cu succes PR-ul românesc. Bravo clienților nostri curajoși, care știu că în comunicare rezultatele se obțin prin creativitate! Le mulțumim că au încredere în noi și în ideile noastre!", a declarat Gabriela Lungu, managing partner THE PRACTICE.

THE PRACTICE este cea mai premiată agenție românească de PR. Având o abordare integrată asupra comunicării, THE PRACTICE depășește în competențe și activitate munca unei agenții clasice de relații publice. Axată puternic pe creativitate și rezultate, compania este o prezență constantă pe podiumurile competițiilor de profil locale și internaționale, fiind prima agenție de PR din România premiată la Cannes Lions și Global Sabre Awards, dar și singura agenție care are un Grand Prix al unei competiții internaționale de profil (Platinum SABRE, EMEA SABRE Awards 2008). Pe plan local, agenția este parte din Leo Burnett Group, iar pe plan internațional partener pentru România al MSLGroup, una dintre cele mai importante rețele globale de relații publice.

Mai multe detalii pe www.thepractice.ro, www.thepractice.ro, www.facebook.com/ThePracticeRomania, www.twitter.com/ThePracticeRO.

Bucuresti, 06.06.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.