Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

THE PRACTICE a comunicat “Europeanul Anului” pentru Reader’s Digest

Agentia THE PRACTICE a gestionat comunicarea pentru „Europeanul Anului 2010”. Campania este prima finalizata de THE PRACTICE anul acesta, pentru primul client nou din 2010: Reader’s Digest.

Distinctia “Europeanul Anului” a aparut in urma cu 15 ani, cand revista Reader’s Digest a venit cu initiativa de a premia oameni obisnuiti cu personalitati remarcabile care se dedica plini de generozitate comunitatii in care traiesc si care prin actiunile lor au devenit un model demn de urmat pentru semenii lor.

„In prima zi de lucru din ianuarie am aflat cu bucurie ca juriul format din cei 19 editori europeni ai revistei noastre, Reader’s Digest, au atribuit pentru prima data titlul „Europeanul Anului” unui roman – Iana Matei. Ca oameni de presa, ne-am dat seama ca o asemenea distinctie merita sa fie comunicata pe masura, iar Iana merita recunoastere in tara ei, asa ca ne-am hotarat sa incredintam proiectul „Europeanul Anului” firmei THE PRACTICE, Agentia Anului in Romania. Acum, post-eveniment, ne bucuram ca am facut alegerea potrivita: modelul pe care laureata Iana Matei il ofera societatii a ajuns in atentia foarte multor oameni!”, a declarat Anca David Titorov, Redactor Sef al revistei Reader’s Digest Romania.

In realizarea comunicarii pentru proiectul „Europeanului anului 2010”, THE PRACTICE a pornit de la valorile Reader’s Digest, revista care isi propune sa inspire oamenii si sa celebreze realizarile lor exceptionale. Mesajele campaniei au fost gandite in jurul ideii „eroii de langa noi” – acei oameni pe cat de normali, pe atat de exceptionali, care chiar daca nu intra in cartile de istorie, reusesc sa isi ajute semenii intr-un mod aproape supra-omenesc. Conceptul a reusit sa puna in lumina activitatea extraordinara a romancei Iana Matei – femeia care, in 11 ani de lupta impotriva traficului de fiinte umane, a reusit sa salveze nu mai putin de 420 de tinere victime, recuperandu-le din mainile traficantilor si oferindu-le posibilitati de reabilitare.

„Am primit cu mare onoare provocarea revistei Reader’s Digest de a comunica un eveniment de o asemenea anvergura. „Europeanul Anului 2010” este un proiect care ne-a adus deja multe satisfactii: am avut placerea sa lucram cu o echipa de profesionisti – Reader’s Digest, am reusit sa cunoastem un adevarat erou al vietii de zi cu zi – Iana Matei, si am adus pe agenda publica fenomenul terifiant al traficului de fiinte umane. Speram ca prin intermediul campaniei sa contribuim si noi, cat de putin, la lupta impotriva acestui fenomen” a conchis Raluca Andreescu, PR Manager, THE PRACTICE.

Echipa implicata in acest proiect este alcatuita din reprezentantii Reader’s Digest: Anca David Titorov, Redactor Sef si Bogdan Vasile, Country Manager, si reprezentantii THE PRACTICE: Raluca Andreescu, PR manager, Andreea Pavel, PR executive, Gabriela Lungu, managing partner, Oana Bulexa, client service director.

Bucuresti, 27.01.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.