Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The PR Journal, disponibil pe piata media din Romania din 8 decembrie 2014

Revista The PR Journal, dedicată exclusiv industriei de comunicare, va fi lansată pe piață începând cu data de 8 decembrie 2014.

Aceasta va putea fi achiziționată în librăriile Humanitas și Cărturești sau prin abonament.

Publicația include analize ale campaniilor de PR, interviuri cu persoane de decizie din companii și instituții cu privire la strategiile de comunicare adoptate, tips & tricks specifice activității de relații publice, studii de caz, dar și recenzii de cărți adresate profesioniștilor din comunicare și mediului de afaceri în general. Fiecare număr al revistei va include și rubrica „Lunch with CEO”, iar companiile aflate la început de drum vor putea afla despre modul în care își pot promova activitatea în cadrul materialelor publicate la rubrica „PR for Start-up”.

O secțiune separată va fi dedicată activităților de public affairs, în cadrul căreia vor fi prezentate opiniile unor experți din România, dar și din marile centre de lobby din lume (Washington și Bruxelles).

The PR Journal se adresează deopotrivă experților cu putere de decizie din organizații (CEO, directori de marketing și comunicare sau alte departamente), dar și studenților la facultăți de profil. Cei din urmă vor găsi cu precădere pe theprjournal.com sfaturi legate de carieră și oportunități de stagii de practică în companii.

Titlul care deschide prima ediție a revistei este interviul realizat cu directorul general al companiei eMAG. Iulian Stanciu a acceptat invitația redacției de a vorbi pentru The PR Journal despre cel mai mare magazin online din România ca producător de conținut digital, tehnologii de comunicare, user generated content și conversația brandurilor cu publicul țintă.

Echipa redacțională este formată din jurnaliști cu o experiență îndelungată în presă și o foarte bună cunoaștere a industriilor despre care scriu, precum și din practicieni de relații publice.

The PR Journal apare trimestrial, însă conținutul va fi în permanență actualizat pe website-ul dedicat publicației: www.theprjournal.com. Prețul unei reviste este 15 RON.

The PR Journal reprezintă un proiect editorial dezvoltat de Chelgate LTD UK.

Bucuresti, 03.12.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.