Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Office Accommodator, calea catre asistenta manageriala de succes

Fie ca vorbim de un IMM sau de o multinationala, de o institutie de stat, ONG sau firma care realizeaza profit, orice manager stie cat de important este sa aiba un assistant manager de nadejde. Unde si mai ales cum poti gasi o persoana motivata si ordonata, serioasa si responsabila? Tandem Consulting raspunde: decat s-o cauti, mai bine s-o formezi!

Ce presupune sa fii assistant manager? “E un fel de secretara mai evoluata”, ar zice unii. Dar pentru cei care vor sa raspunda corect mediului alert de business, persoana care ofera asistenta este mai degraba “mana dreapta” a celui care conduce. A acorda unui manager suportul de care are nevoie inseamna mult mai mult decat a raspunde la telefon, a tine corespondenta sau a-i intampina pe colaboratori. De altfel, oricine a fost vreodata assistant manager stie ca aceasta profesie se poate dovedi la fel de complexa si solicitanta ca un post de conducere atunci cand este facuta cu daruire si responsabilitate. Organizare ca la carte, promptitudine, discretie si mai cu seama competenta in operarea sarcinilor esentiale pentru activitatea managerilor sunt cerintele de la care orice aspirant la pozitia de “mana dreapta” ar trebui sa porneasca in dezvoltarea carierei sale.

Managerii insisi marturisesc ca nu este deloc usor sa gasesti o astfel de persoana. Tocmai de aceea este mai eficient s-o formezi in acord cu prototipul asistentei perfecte in cadrul unui curs care abordeaza toate aspectele esentiale ale asistentei manageriale: The Office Accommodator. Rolurile, responsabilitatile si perspectivele profesiei de assistant manager si adaptarea acestora in functie de structura, valorile si climatul organizatiilor, managementul clientilor si eticheta de business, elemente de protocol, atitudine si echilibru emotional, corespondenta clasica, electronica si comunicarea telefonica, planificarea agendei de lucru si organizarea sedintelor, gestionarea calatoriilor si managementul timpului – iata tot atatea motive de a afla care sunt, concret, asteptarile persoanelor cu functii de conducere de la un assistant manager. Pe 7 si 8 noiembrie 2008, in cadrul cursului The Office Accommodator.

Parte din suita The Office Effectrix®, The Office Accommodator cumuleaza cunostintele si realizarile specialistilor Tandem Consulting: experienta indelungata in managementul resurselor umane si eficienta dovedita in consiliere profesionala, abilitatea de a atrage omul potrivit la locul potrivit si capacitatea de aliniere a competentelor cu obiectivele.

Succesul se arata doar celor pregatiti sa-i faca fata. Pe 7-8 noiembrie 2008, specialistii Tandem Consulting ii asteapta pe candidatii la titlul de profesionisti ai asistentei manageriale la The Office Accommodator: un curs in care asteptarile vor fi depasite, iar sperantele vor deveni certitudini. Detalii si inscrieri la office@tandem-consulting.ro.

Bucuresti, 14.10.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.