Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“The Lavazzers” – fotografii Lavazza

Doisprezece fotografi speciali semnează cea de a 20-a ediţie a calendarului Lavazza

The Lavazzers este numele celei de a 20-a ediţii a calendarului Lavazza, ediţie semnată de doisprezece dintre maeştrii fotografiei care au contribuit la succesul calendarului Lavazza în aceşti ani: Erwin Olaf, Thierry Le Gouès, Miles Aldridge, Marino Parisotto, Eugenio Recuenco, Elliott Erwitt, Finlay MacKay, Mark Seliger, Annie Leibovitz, Albert Watson, David LaChapelle, Ellen von Unwerth.

Aceştia s-au pus pe ei înşisi în joc, celebrând relaţia specială pe care o au cu cafeaua Lavazza prin autoportrete. Cei 12 fotografi au fost coordonaţi de catre agenţia Armando Testa, care a realizat şi în acest an calendarul Lavazza. Fotografii s-au interpretat pe ei înşişi în poze inovatoare, nonconformiste şi foarte originale.

Fiind obişnuiţi să ni-i imaginăm în spatele obiectivelor, văzându-i ca protagonişti în faţa aparatelor de fotografiat este o emoţie cu totul nouă: de exemplu, David LaChapelle în ipostaza de rege al junglei, într-o poză intitulată “O zi obişnuită se transformă în Paradis”, povesteşte cum cafeaua ‘este o unealtă care îmi pune mintea în mişcare’, sau Erwin Olaf in poza lui “Gandurile mele zburând departe”, evidenţiaza cum “Savurând o cafea Lavazza, gândurile mele se duc, în mod natural, spre corpul uman”.

O galerie de imagini sugestive, pe alocuri cu fotografi plini de umor si enigmatici, alteori cu imagini rafinate, ce se aseamănă sculpturilor, simboluri ce urmeaza a fi descifrate: rezultatul final îşi îndeplineşte cu siguranţă scopul prin diversitate şi introspecţie, iar maniera de abordare suprarealistă a fiecărui artist contribuie la o lucrare unică, reunind fotografia tradiţională cu sofisticate tehnici personale şi, în unele cazuri, cu arta digitală.

“În fiecare an, calendarul Lavazza experimentează cu noi trenduri artistice şi teme diverse interpretate de către un artist internaţional“ mărturiseşte Francesca Lavazza, Corporate Image Director Lavazza. "Într-o ediţie care este atât de importantă şi semnificativă pentru ceea ce vrem sa comunicăm, am vrut să facem ceva cu totul şi cu totul nou şi astfel i-am rugat pe cei mai buni fotografi să creeze autoportrete inspirate de espresso-ul nostru: rezultatul este unul cu totul entuziasmant.”

“A fost de-a dreptul incredibil să lucrăm cu aceste talente uriaşe, să reuşim să captăm relaţia dintre personalităţile lor şi cafea, în fiecare fotografie”, declară Michele Mariani, Executive Creative Director Armando Testa. “A fost aproape ca o întoarcere acasă, sau mai bine zis, ca o nouă interpretare a campaniei Espress Yourself, atat de aproape de inima a ceea ce este Lavazza.”

Imaginea şi forta din spatele calendarului Lavazza 2012 şi a întregului proiect va fi Valerie van der Graaf. Tânărul fotomodel danez, protagonistă a pozelor lui Ellen von Unwerth, va fi pe coperta calendarului 2012 stingând lumânările unei simbolice zile de naştere.

Ca şi în cazul calendarului Lavazza 1995, an care a marcat sărbatorirea a 100 de ani de existenţă Lavazza, semnat în totalitate de Ellen von Unwerwhich, cu o foarte tânără Amber Smith pe coperta, în faţa unui enorm tort, aceste noi imagini ale artistei germane o înfăţişează pe Valerie în faţa a 20 de lumânări aprinse. În autoportetul din Calendarul Lavazza, Ellen este încă o dată pregatită să sărbatorească alături de Lavazza.

Bucuresti, 17.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.