Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Geeks si OLX cauta trei obiecte pe care fiecare roman le-ar putea vinde

The Geeks a dezvoltat campania OLX “Marea promoție”, care se desfășoară sub umbrela conceptului “Toți românii au trei obiecte de vândut pe OLX”. Comunicarea, care include execuții TV, radio și online, se desfășoară în perioada 4 septembrie – 3 octombrie 2014.

Pornind de la observația potrivit căreia toți românii au în casă lucruri de care nu mai au nevoie, dar în schimbul cărora ar putea obține bani, compania și-a propus să încurajeze publicul să le vândă folosind OLX.ro. Astfel, toți utilizatorii care postează trei anunțuri în perioada 4 septembrie – 3 octombrie 2014 intră în Marea promoție și pot câștiga, prin tragere la sorți, 1000 de euro pe zi sau un BMW seria 3.

Pentru a comunica Marea promoție, The Geeks a gândit o serie de reclame în care echipa OLX vizitează casele unor familii din diferite colțuri ale țării, pentru a identifica obiectele din casă care pot fi date spre vânzare. Reclamele demonstreaza că, indiferent de componența familiei, unicitatea persoanelor sau tradițiile locului în care trăiesc, întotdeauna există lucruri nefolosite care pot fi o sursă nesperată de venit.

“Principalul indicator de succes pe piața de anunțuri este câștigarea leadership-ului din punct de vedere al numărului de anunțuri existente pe site. Ne-am dat seama că există un potențial mare în categoria celor care nu au pus încă anunțuri de vânzare, însă de multe ori apare o barieră când vine vorba de pus un anunț, care pornește de la o afirmație foarte simplă: Nu, eu chiar nu văd ce aș putea să pun la vânzare… De multe ori oamenilor le vine greu să-și imagineze ce ar putea să vândă, prin urmare rolul comunicării a fost să îi inspire prin exemple concrete. Ceea ce a și funcționat, deoarece la aproximativ două săptămâni după începerea campaniei, OLX s-a detașat clar față de următorul competitor, având în acest moment un avantaj competitiv de aproximativ 1.000.000 de anunțuri”, a declarat Miruna Antonescu (Senior Creative Planner, The Geeks).

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:
– din partea The Geeks: Vlad Petre (Brand Communication Director), Andra Țivichi (Brand Communication Manager), Daniel Hărmănescu (Copywriter), Maria Teodorof (Copywriter), Miruna Antonescu (Senior Creative Planner), David Teodorescu (Digital Project Manager), Ion Altieri Constantin (Designer), Ștefan Bejan (Designer), Costin Radu (Managing Partner & Head of Creative Planning);
– din partea OLX: Alexandra Spirescu (Marketing Specialist), Răzvan Acsente (Marketing executive), Cristina Gheorghițoiu (Business Manager).

Casa de producție a reclamelor este Studioset, iar regia e semnată de Matei Mocanu.

Bucuresti, 25.09.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.