free download 78 travel guides written by experts

The Geeks intreaba ce zic ai tai despre meseria pe care o alegi

The Geeks a creat campania “Ce zic ai tăi?” care promovează pemeserie.ro, platforma de teste de inteligență, personalitate și interese menite să ofere ajutor tinerilor în căutarea unui loc în piața de muncă locală. Accesând cezicaitai.pemeserie.ro, utilizatorii pot vedea ce reacții ar avea o mamă și un tată, reprezentativi pentru generația de părinți, cu privire la meseria pe care aceștia și-ar dori-o.

Campania pornește de la observația potrivit căreia părinții au un rol important în decizia pe care tinerii la început de drum o iau referitor la o carieră sau un loc de muncă. Astfel, The Geeks și-a propus să evidențieze diferențele dintre așteptările și cerințele pentru care părinții noștri erau pregătiți și nivelul de cunoștințe și skill-uri impus de piața de muncă actuală. Reacțiile părinților la meseriile care pot fi testate pe platformă portretizează, în mod amuzant, câteva dintre sfaturile nerealiste, deși bine intenționate, ale generației X.

“Direcția strategică a acestei campanii a fost clară de la bun început. Sunt prea puțini tineri care fac o alegere pe baza skill-urilor pe care le au deja și prea mulți cei care își bazează alegerile în carieră pe sfaturi orientative, deseori venite de la părinți. Un brainstorming cu colegii din agenție a scos la suprafață câteva dintre cele mai savuroase sfaturi primite de fiecare dintre noi de la părinți”, a declarat Costin Radu (Managing Partner & Head of Creative Planning).

Prin intermediul campaniei, tinerii sunt încurajați să folosească testele găzduite de pemeserie.ro pentru a descoperi ce carieră li se potrivește.

„Testele pe care le oferim pe portalul pemeserie.ro oferă o serie de informații valoroase despre o persoană, informații pe care oricare dintre noi este necesar să le avem înainte de a lua decizii de carieră. Aceste decizii ne vor influența o parte extrem de importantă a vieții și este necesar să ținem cont de o multitudine de aspecte: potențialități personale (aflate cu ajutorul testelor), posibilități de studii/educație în domeniile de interes, informații despre profesii și multe altele. În acest moment însă, observăm tendința tinerilor de a alege ‚după ureche’, fără a avea un minim de informație relevantă”, a declarat Dan Petre (coordonatorul platformei pemeserie.ro).

„Etapa de cunoaștere personală are loc de obicei doar prin filtrul subiectiv al celor din jur (de obicei familie), informațiile despre profesii apar tot de aici. Știm cu siguranță că orice părinte nu își dorește altceva decât să își vadă copilul fericit și dorim să venim în sprijinul familiilor pentru ca procesul de orientare vocațională să fie unul complet și realizat ‚ca la carte’”, a completat Anca Popescu (psiholog).

Utilizatorii sunt direcționați către subdomendiul cezicaitai.pemeserie.ro printr-o campanie de Facebook Ads, care rulează în perioada 14 octombrie – 14 noiembrie 2014.

Echipa care a lucrat la realizarea proiectului:
– din partea The Geeks: Mirabela Manea (Brand Communication Manager), Miruna Antonescu (Senior Creative Planner), Tudor Pop (Copywriter), Daniel Hărmănescu (Copywriter), Maria Teodorof (Copywriter), Cristian Bălan (Copywriter) Ștefan Bejan (Designer), Paul Foltache (Web Developer), David Teodorescu (Digital Project Manager), Costin Radu (Managing Partner & Head of Creative Planning);

– din partea pemeserie.ro: Dan Petre (coordonator pemeserie.ro), Anca Popescu (psiholog).

Bucuresti, 20.10.2014

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *