Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Geeks aduce in prim-plan instrumentele de scris, intr-o campanie Pilot

The Geeks a lansat campania “Instrumente de scris cu personalitate”, care promovează produsele Pilot. Comunicarea se desfășoară în perioada 22 august – 30 septembrie, prin intermediul unor execuții TV, online și in-store. Starcom MediaVest a gestionat componentele de media planning si buying din planul de promovare Pilot.

Pornind de la caracteristicile produselor Pilot, create pe baza a numeroase invenții și inovații tehnologice de proveninență japoneză, campania aduce în prim-plan relația specială dintre instrumentele de scris și utilizatorii lor. Astfel, execuțiile create de The Geeks taxează acele mici obiceiuri care trădează lipsa de importanță acordată instrumentelor de scris: împrumutatul pixului de la colegi, obiceiul de a cere mereu un altul sau de a-l roade. Execuțiile creează în acest mod un context propice pentru a pune în valoare calitățile instrumentelor de scris din gama Pilot: ușurința cu care se poate scrie cu ajutorul lor, luminozitatea culorilor, faptul că nu curg sau faptul că pot fi reciclate.

“În general, când vine vorba de achiziționarea unui pix, oamenii au o implicare relativ mică (‘e doar un pix, important e să scrie’). In cazul acestei campanii, rolul comunicării a fost să crească gradul de implicare al publicului în categorie și să dea un motiv concret oamenilor să aleagă un pix Pilot. Execuțiile dramatizează într-un mod insightful exact lipsa de atenție sau atașament pe care oamenii o au față de pixuri (de la pierdutul acestora la clasicul ros al capacului), comunicând implicit faptul că pixurile ‘cu personalitate’ Pilot taxează, într-un tone of voice amuzant, exact acest tip de comportament, oferind în același timp motive concrete de a aprecia mai mult pixurile din gama”, a declarat Vlad Petre (Brand Communication Director, The Geeks).

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:
– din partea The Geeks: Vlad Petre (Brand Communication Director), Andra Țivichi (Brand Communication Manager), Daniel Hărmănescu (Copywriter), Maria Teodorof (Copywriter), Miruna Antonescu (Senior Creative Planner), David Teodorescu (Digital Project Manager), Ion Altieri Constantin (Designer), Ștefan Bejan (Designer), Costin Radu (Managing Partner & Head of Creative Planning);
– din partea Starcom MediaVest: Adrian Vlăduț (Account Director), Alexandra Iordăchescu (Digital Strategist), Manuela Teodora Tutunică (Media Performance Specialist);
– din partea Pilot: Diana Soare (Brand Manager).

Casa de producție a reclamelor este Studioset, iar regia e semnată de Goran Mihailov.

Bucuresti, 23.09.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.