Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Geeks a lansat prima campanie Pilot Frixion in Romania

The Geeks a lansat prima campanie online desfăşurată în România pentru marca Pilot Frixion, distribuită în exclusivitate pe plan local de către Dacris. Pilot Frixion este unul dintre cele mai inovative produse din domeniul papetăriei, fiind pixul cu cerneală care îţi permite să scrii, să ştergi şi să rescrii. Campania online lansată completează campania integrată de comunicare care a debutat la începutul lunii septembrie în TV şi outdoor.

Campania online dezvoltată de The Geeks include un takeover inovativ al principalului site de video sharing local, Trilulilu (//bit.ly/rteSN1), precum şi crearea unui magazin online dedicat produsului (//www.pilotfrixion.ro). Takeover-ul ia forma unei animaţii care se desfăşoară în paralel cu povestea de dragoste a unor tineri într-o sală de clasă, prilej perfect pentru a integra discret o demonstraţie de produs. Dincolo de mediul online, The Geeks a creat două spoturi tv Teen Romance (//bit.ly/ne5CiA) şi The Crumpled Paper (//bit.ly/qAmWqF), precum şi campania outdoor care a completat mixul media. Serviciile media au fost oferite de Starcom, producţia video fiind realizată de Commitet.

“Nouă ne place să glumim că am dezvoltat o campanie de online cu o componentă TV. Cert este însă faptul că produsul cerea un mix media care să atingă target-ul de tineri pe care l-am vizat. Acesta este motivul pentru care Pilot Frixion este prezent în trei media simultan. Din punct de vedere strategic, mă bucur că am optat pentru un mesaj direct şi descriptiv. Am ţinut cont de faptul că produsul este o inovaţie şi, în acest caz, rolul campaniei trebuie să fie cât mai explicit şi, eventual, demonstrativ. Cum primele rezultate de vânzări sunt foarte pozitive, putem fi încrezători că am luat deciziile bune”, a declarat Costin Radu, Head of Creative Planning şi Managing Partner, The Geeks.

La dezvoltarea campaniei au contribuit din partea The Geeks, Vlad Petre, Brand Communication Director, Adrian Constantin, Creative Planner, Liviu Oros, Junior Copywriter, Alexandru Boiangiu, Senior Designer, Ştefan Gugurel, Web Developer, Doru Sână, Flash Developer, Alexandru Gugurel, Online Project Manager şi Costin Radu, Head of Creative Planning. Din partea Dacris au contribuit Rucxandra Popa, Director Marketing si Valentina Preotu, Specialist Marketing.

Bucuresti, 11.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.