Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Alternative School for Creative Thinking anunta Competitia Young Lions Cyber

2009 este al doilea an consecutiv cand Romania primeste permisiunea de a intra in competitia Young Lions Cyber.

“Este un an de criza, in care fondurile pentru proiecte educationale si competitionale au insemnat o provocare pentru toti. Obtinerea locului de tara competitoare la Cannes a fost un maraton adevarat, asadar ne-am spus, ca de fiecare data, ca merita sa facem toate eforturile pentru a gasi si resurse destinate trimiterii unei echipe, indiferent cat de solicitant ar fi demersul. Astazi suntem in postura de a deschide competitia, pentru ca avem indicii substantiale in directia gasirii unei surse de finantare. Timpul destinat inscrierii este scurt, dar credem ca provocarea de a fi intr-o luna pe Riviera Franceza in cea mai provocatoare competitie a tinerilor talentati din interactive la nivel mondial reprezinta o motivatie suficienta pentru oricine interesat de performanta si oportunitati de afirmare”, a declarat Roxana Balan, project manager-ul The Alternative School for Creative Thinking.

Inscrierile se pot face la gradinita@canneslions.ro pina pe 24 mai, la orele 10, cand celor inscrisi li se va oferi brief-ul. Deadline ? 26 mai, marti dimineata, orele 10 am, cand competitia este declarata inchisa.

Conditii de participare implica fluenta in limba engleza. Limita de varsta a participantilor este de 28 de ani. Componenta echipei ? Un webdesigner si un copywriter. Conteaza, de asemenea, competentele in a intelege conceptul de interactivitate si a-l traduce intr-un banner web.Obiectivul competitiei este, ca si la Cannes, crearea unui banner interactiv pornind de la un brief dat. Finalitatea demersului local este participarea, pentru echipa castigatoare, intr-o competitie similara in contextul Cannes Lions, unde intra in joc cele mai puternice echipe de juniori specializati in domeniul bannere-lor interactive, care au deja rezultate relevante.

Etica participantilor e o conditie fundamentala. Cei care au facut sau fac dovada lipsei de etica nu intra in categoria celor care ii intereseaza pe selectori. Stakeholderii Scolii considera ca aceste competitii sunt adresate viitoarelor elite. Pentru un leader si un component al elitelor, talentul, inteligenta si caracterul sunt valori care conteaza in egala masura.
 
Juriul care va evalua on-line este format din Iashido (Dan Chirila) si  Milos Jovanovic. Impreuna deseneaza It’s Everyday, o structura experimentala ce leviteaza intre design, web si print, cu atit mai spectaculoasa cu cat functioneaza underground. Proiectele le-au fost in egala masura prezentate in publicatii high-end  (Rockport Publishing House – Atlas of Graphic Design,  Taschen Publishers – Web Design Flash Sites, Editions, Japanese Web Design Magazine, Japan Shift Magazine , Grafik Magazine, dar si la competitii on line -FWA Flash Favorite Awards, Newstoday Certified (aka QBN), The Dieline (leading packaging blog), Lovelypackage (packaging blog).

Din juriu mai fac parte Asja Dupanovic, fost leader al New Moment Ideas Company, initiator al unui program dedicat juniorilor bosniaci in parteneriat cu D&AD,  Marko van Kampen, lider creativ al Junior-Senior Amsterdam,  premiat la New York Festival, Spin Award, Webby Award, Esprix si Cannes si Pedro Panigazzi,  Executive Creative Director, Publiquest, Buenos Aires, Argentina, anul acesta in juriu la Cannes si cu un palmares consistent, atit in calitate de jurat (FIAP si Clio Awards) cat si in calitate de competitor (Cannes Lions, El Diente sau Lápiz de Oro).
.
Juriul va alege trei echipe finaliste. Dupa interviu (si in cazul unei egalitati dupa o noua proba de concurs), organizatorii locali ai competitiei Young Lions vor selecta echipa care va reprezenta Romania la Cannes.
Proiectul va fi derulat in parteneriat cu Design Yourself si Artmark.

In 2009 Impression Romania sustine Young Lions, Tempo, pentru al treilea an consecutiv, finanteaza 15forcannes si Coca-Cola – la fel ca in ultimii 5 ani, procesul de selectie pentru Roger Hatchuel Academy. In 2008 Romtelecom a fost unul dintre sustinatorii finalistilor YL cyber.

Young Lions este o competitie adusa in Romania la initiativa Teodorei Migdalovici, dupa ce, multi si-a dorit sa le ofere studentilor sai o astfel de oportunitate. Dreptul tinerilor Romani de a participa la Young Lions a fost obtinut ca rezultat al unui demers de lobby intensiv. Desi Romania nu avea datele pentru a se califica in postura de tara competitoare la concursurile pentru tineri, timp de cativa ani ea a convins treptat organizatorii Cannes Lions ca industria de comunicare de la noi nu tine doar de present (delegatii romani erau foarte putini), ci mai ales de viitor. Daca prezentul sau trecutul par ca nu merita sanse, apelul la viitor si la importanta educatiei au fost argumentele decisive. Asa s-a produs calificarea treptata la diverse competitii pentru juniori competenti din contextul celui mai dorit festival de comunicare la nivel mondial.

Young Lions Print, Cyber, Media, 15forcannes si RogerHatchuel Academy sunt singurele contexte legate de o Scoala de cultura a comunicarii din Romania care permit unui numar masiv de tineri sa participe la cele mai importante evenimente internationale de gen. (Eurobest, Dubai Lynx,Cannes Lions, Spikes Singapore.)
 
Selectia pentru editia 2009-2010 a scolii incepe imediat dupa Cannes. Prima competitie este Marketing Academic Challenge (iulie), urmata de cea pentru Spikes Asia, care va avea loc in Singapore in septembrie.

Teodora Migdalovici este fondatorul The Alternative School for Creative Thinking, incepand acest proces dupa 7 ani de experienta academica la cursurile anilor mari si masterat din SNSPA, ulterior din FJSC, unde a predat ~Tendinte in Creativitate~, ~Branding~ si ~Istoria valorica a publicitatii romanesti~.Cu mult inainte ca piata sa identifice potentialul acestui tip de activitate, in 2000 a inceput un demers de consultanta in managementul succesului – mix alchimic intre pr, strategie si branding –  reunind ulterior toate proiectele sub identitatea laboratorului alchimic al migdalelor amare.

Este de asemenea initiatorul unui proiect care reuneste intr-o disciplina noua, hybrid, stiintele economice si cele umane intr-un demers necesar diagnozei, sanatatii si dezvoltarii brandurilor. Brandology a fost premiat in Asia cu Brand Leadership Award in 2007 si serveste astazi ca instrument de cercetare in proiecte dezvoltate in parteneriat cu companii din Regatul Unit.

De  numele proiectelor in care a fost implicata se leaga de asemenea European Excellence Award, Stevie Award pentru ~Coca-Cola book of Smiles~, dar si Global SuperAchiever, primit in 2007 pentru platforma educationala inovativa a The Alternative School for Creative Thinking.

Migdalovici a devenit ambasadorul valorilor Cannes Lions dupa ce a participat ani de-a randul la eveniment, fiind la sfarsitul anilor  90 si cativa ani dupa, singurul exponent al industriei romanesti in contextul competitiei de pe Riviera Franceza.

Pentru mai multe informatii: www.canneslions.com / explorati zona de cyber.

Bucuresti, 22.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.