Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

The Alternative School anunta o noua formula pentru Semestrul Eurobest

La zece ani de la lansarea primei editii a The Alternative School, cea mai premiata platforma de studiu al gandirii creative la nivel Est European schimba regulile.

Studentii vor trebui mai intai sa rezolve briefurile, pentru ca profesorii implicati sa croiasca, foarte customizat, cursuri care sa resolve problemele specifice pe care le indica solutiile studentilor. Pana acum curricula era construita in jurul nevoilor pe care le semnala piata: cultura si limbaje vizuale, creativitate in PR sau in spatiul digital, design sau comunicare integrata.

“Nu ignoram nevoile de specializare ale industriei. Dimpotriva. Tratam personal fiecare “lacuna” a fiecarui participant. Ii ajutam, intr-un mod foarte personal, sa evolueze si sa-si construiasca un portofoliu de calibru international. Impreuna cu profesorii agreati ai semestrului in curs, am decis sa inversam procesul clasic care presupune intai predare, apoi evaluare. La urma urmei, The Alternative School e un Creative MBA. Se presupune ca oamenii care participa au un bagaj relevant de informati si aici doar isi slefuiesc talentul, invata sa schimbe perspectivele, sa opereze nisat. Toate sunt lucruri de subtilitate. Asadar vom incepe cu evaluarea si, in functie de nivelul de competenta al echipelor participante, vom ajusta continutul fiecarui curs”, a declarat fondatorul programului, Teo Migdalovici, ambasador al Lions Festivals in Romania.

Cursurile vor urma aceleasi discipline si categorii specifice studiului gandirii creative cu aplicatie in comunicare, vor avea aceeasi consistenta si deschidere catre mediul international. Diferenta consta in accentele pe care le vor pune profesorii in procesul de predare.

2015 e un an special – cel in care se sarbatoresc zece ani de educatie si performante internationale. Pentru a celebra spiritul reusitelor The Alternative School, profesorii scolii au fost alesi pe doua criterii: alumni care au castigat trofee canneze in timpul sau dupa absolvirea cursurilor, in ultimii zece ani, demonstrand implicit cat de mult a contat deschiderea internationala oferita de aceasta platforma educationala, si jurati care au evaluat in competitii de serie A, din categoria Cannes, Eurobest, Spikes sau Dubai Lynx.

Ca si pana acum, prezentarile cu profesori internationali vor avea loc pe Skype, intr-o formula care a fost indelung validata si care si-a demonstrate utilitatea.

Lista profesorilor semestrului Eurobest ii include pe Mihai Gongu, Ioana Halunga, Carmen Coca Dobrescu, Cristian Costea, Alex Strambeanu, Alex Haidamac, Mihai Fetcu, Olga Abramescu, Sonal Dabral, Alvin Teoh. Toti sunt detinatori de medalii la cele mai prestigioase competitii de creativitate la nivel mondial, inclusiv Cannes.

Studentii semestrului Eurobest vor avea de asemenea acces la un maraton “Cannes Reloaded” in care participantii la competitiile de Young Lions de la Cannes 2015 si Eurobest 2014 vor sustine prezentari despre trendurile in creativitate contemporana, impactul festivalurilor internationale asupra carierei si sfaturi aplicate despre maniera de rezolvare a briefurilor. Ada Musat, Andrei Chirisi, Filip Gonzacenco, Elena Matias, Raluca Circo, Silvia Gradinaru, Diana Coman si Robert Capraru vor servi drept ghizi in decriptarea experientei festivaliere.

Semestrul va insuma 14 ore de curs & evaluari si mult mai multe ceasuri de lucru individual. Intalnirile vor avea loc sambata si joia, pe parcursul lunii octombrie, la sediul Digital Star.

Tema necesara aplicatiei la semestrul Eurobest, in urma careia se vor alege si un numar de 5 burse, este urmatoarea:

Propuneti o idee de campanie integrata care sa-i incurajeze pe romani sa acceseze inteligent experiente turistice imprevizibile, dar nu neaparat costisitoare (pe principiul “value for money”), educandu-i ca experientele sunt mai importante decat obiectele. In rezolvarea briefului, dominante trebuie sa fie componentele de lobby / creative PR si creativitate digitala. Brandul care endorseaza campania – un generator de carduri de talie internationala.

Forma de rezolvare: board de prezentare in stilistica de la Cannes Lions, descriere a strategiei si modului in care va functiona Campania (maxim 250 de cuvinte), 3 vizualuri complementare care sa ilustreze ideea (optional). Cele 3 fisiere vor fi uploadate pe profilul de facebook personal, intr-un folder numit The Alternative Idea.

Link-urile la rezolvari vor fi trimise pana la 25 septembrie la win@canneslions.ro. Castigatorii celor 5 burse vor fi anuntati la 27 septembrie.

Pentru ceilalti, costul participarii la semestrul Eurobest este de 120 Euro.

Primii 10 calificati la competitie vor avea acces gratuit la evenimentul The Best of Cannes, ce va avea loc pe data de 1 octombrie, la Hotel Radisson. Toti cei inscrisi la semestrul Eurobest 2015 vor avea un discount de 50% pentru participarea la acelasi eveniment.

Ca in fiecare an, castigatorii competitiei de semestru vor participa la festivalul dedicat creativitatii Europene ce are loc anul acesta in Antwerp, Belgia, la inceputul lunii decembrie.

Bucuresti, 11.09.2015
By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.