Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Testare de produs neconvențională: 3 zile de răsfăț la Pop-Up Hair Salon by NIVEA & FCB Bucharest

gama-nivea-hairmlik

Un salon deschis doar pentru 3 zile – acesta a fost conceptul evenimentului de lansare a gamei NIVEA Hairmilk, dezvoltat de FCB Bucharest. În luna martie, “The Pop-Up Hair Salon by NIVEA” a fost cadrul inedit unde peste 70 de invitate au avut ocazia să testeze, în premieră, cea mai recentă inovație NIVEA în îngrijirea părului: prima gamă de șampoane și balsamuri NIVEA cu proteine din lapte.

Salonul NIVEA a fost deschis la Maison 13, un spaţiu versatil care a permis reproducerea unui salon tipic de coafură, cu zone dedicate pentru spălare și coafare, dar și o zonă în care invitatele au avut ocazia să se relaxeze, să discute și să facă schimb de idei și trucuri pentru îngrijirea părului.

Gama NIVEA Hairmilk a fost inspirată din ritualul de îngrijire al Cleopatrei, regina egipteană care făcea băi în lapte pentru a-și menține suplețea pielii și sănătatea părului. Pornind de la acest ingredient vedetă, FCB Bucharest a pregătit un set-up în care laptele a fost promovat ca element central, fiind amplasat creativ în fiecare colț al încăperii.

gama-nivea-hairmlik
Deși deschis doar pentru trei zile, Pop-Up Hair Salon-ul a funcționat ca un adevărat salon profesionist, oferind fetelor o sesiune de răsfăț demnă de o “Cleopatra modernă”: testarea gamei NIVEA Hairmilk, urmată de coafare și sfaturi de îngrijire personalizate oferite de stiliști. La eveniment au participat bloggerițe de beauty, jurnaliste de la reviste glossy și fanele NIVEA selectate în baza unor concursuri desfășurate pe pagina de Facebook NIVEA.

„Când am primit propunerea FCB, ne-a încântat ideea unui eveniment de lansare diferit, unde fetele invitate pot experimenta produsul pentru a-și face o părere despre el. A fost un format atipic care ne-a permis să prezentăm gama într-un cadru relaxat, să cunoaștem personal consumatoarele noastre, să le răsfățăm și să avem grijă de părul lor”, a declarat Claudia Pop, Brand Manager Beiersdorf România.

,,Gândul din spate a fost unul de experiment, mai ales prin prisma faptului că femeile sunt mai reticente în a-și schimba produsele de îngrijire a părului. Dacă folosesc un șampon care li se pare ok, cu greu mai încearcă altceva. Ne-am dorit ca NIVEA Pop-up Hair Salon să fie acel loc de răsfăț unde ele încearcă cu încredere alt șampon și unde, totodată, află că mai există ceva peste acel “ok”, adică the perfect match pentru părul lor”, precizează Olivia Spânu, Senior Copywriter, și Viorel Holovaci, Serior Art Director FCB Bucharest.

Șampoanele și balsamurile NIVEA Hairmilk sunt unice pe piața locală, fiind concepute pentru a oferi îngrijire personalizată părului uscat și deteriorat, în funcție de grosimea firului de păr – subțire, normal sau gros. Datorită ingredientelor pe care le conțin, acestea îmbină două beneficii pentru părul uscat și deteriorat care, de obicei, nu
sunt compatibile: regenerează firul de păr fără să îl încarce.

„Gama Hairmilk este una din cele mai interesante lansări ale noastre din ultimii ani și în același timp o inovație în categorie, prin formula adaptată în funcție de grosimea firului de păr. Pop-Up Salon-ul a creat contextul perfect în care să arătăm, nu doar să explicăm avantajele acestei inovații, într-o manieră mai primitoare și mai intimă decât al lansărilor de produs obișnuite”, a declarat Carmen Pavel – Marketing Director Beiersdorf România.

Pentru amplificarea evenimentului și noutății produselor în rândul publicului țintă, NIVEA și FCB Bucharest au realizat o serie de proiecte speciale pentru social media și print în colaborare cu trei bloggerițe de beauty cunoscute: Andreea Ibacka, Amelia Ciurică (Cosanzene.ro) și Fabulous Muses. Acestea sunt protagonistele unor pictoriale și cover story-uri in revistele UNICA, FEMEIA și AVANTAJE, ce ilustrează ritualul de îngrijire al Cleopatrei reinventat de NIVEA  pentru un păr sănătos și hidratat.

Echipele implicate în proiect:

Beiersdorf România: Carmen Pavel – Marketing Director, Claudia Pop – Brand Manager.

FCB Bucharest: Olivia Spânu – Senior Copywriter, Viorel Holovaci – Senior Art Director, Diana Nica – Junior Copywriter, Claudiu Dobriță – Creative Director, Irina Duminecă – PR Manager, Teodora Ieşeanu –  PR Executive, Alina Ștefan – PR Director, Alexandra Cărăbuși – Junior PR Executive, Cozmin Amariei – BTL Manager, Iulia Dumitru – Senior BTL Manager, Andreea Cârciumaru – Account Director, Liana Negrea – Senior Account Executive, Gabriela Pricob – Production Manager, Ionuţ Stan – Production Executive.

Declinarea campaniei în mediul digital și media a fost implementată cu sprijinul Republika și MEC România.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.