free download 78 travel guides written by experts

Teo de la Deko aduce blogurile „pe sticla” la Realitatea TV

Teo, unul dintre fondatorii trupei de stand-up comedy Deko, se lansează în televiziune. Pe numele său real Claudiu Teohari, comicul va prezenta show-ul inedit „După bloguri” în fiecare duminică seara la Realitatea TV, de la ora 23:30. Prima ediţie a emisiunii este duminică, 12 aprilie.

Noul program va folosi ca sursă pentru conţinut zecile de mii de bloguri şi site-uri care alcătuiesc internetul românesc. „În cele 30 de minute ale show-ului se vor aduna subiectele care au facut carieră pe internet, tot ce e amuzant, scandalos, ciudat, important. ‘După bloguri’ adună spuma internetului românesc, succesele de youtube, vedetele de pe trilulilu, nemulţumiţii care comentează în subsoluri, intelectuali de frunte, politicieni multimedia, superstaruri de hi5”, spune Ana Maria Caia, producătorul emisiunii.

Culisele show-ului se vor deschide pentru curioşi pe site-ul www.dupabloguri.ro, unde se va vedea tot ceea ce televizorul nu poate arăta. Imagini din timpul filmărilor, topuri cu şi despre bloguri, forumuri pentru cele mai fierbinţi subiecte din blogosferă, revista blogurilor pe domenii, toate aceste categorii vor fi accesibile pe site-ul emisiunii.

Pentru Teo, proiectul nu este primul contact cu mediul online. Pe lângă activitatea sa în trupa Deko, Teo a adunat peste 4 milioane de vizite pe youtube prin clipurile sale şi, în plus, are propriul blog de mai bine de doi ani. „’După bloguri’ este o emisiune care există pentru că era şi vremea să existe. E vremea bloggerilor să populeze televizorul. Pentru mine e mişto că ajung să vorbesc faţă în faţă cu o grămadă de oameni interesanţi: de la CTP sau Lucian Mândruţă la puşti pe care nu i-aţi văzut niciodată la televizor, dar asta nu înseamnă că locul lor nu e la televizor”, spune Teo.

Formatul emisiunii „După bloguri” este o premieră pentru Realitatea TV. Televiziunea care şi-a obişnuit publicul cu ştiri din oră în oră şi dezbateri pe teme politice sau economice se deschide astfel pentru piaţa internauţilor şi a tinerilor care îşi culeg informaţiile din alte surse decât mass-media clasice. Interesul Grupului de presă Realitatea Caţavencu pentru online este mai vechi; ca dovadă stau investiţiile făcute în ultima perioadă în proaspăt creata divizie de NewMedia.

Show-ul „După bloguri” este produs pentru Realitatea TV de casa de producţie Indie Studio, cu care televiziunea de ştiri a mai lucrat pentru emisiunile „Marfă, cu Dragoş Bucur” şi „Ghid de supravieţuire urbană”. „Suntem o firmă de producţie care îşi imaginează (pe bună dreptate) că telespectatorul e şi el om, ca şi noi, şi încercăm, prin urmare, să nu îi jignim inteligenţa cu vulgarităţi şi oameni care urlă intr-un studio”, spune producătorul Ana Maria Caia.

Bucuresti, 08.04.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *