Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tendintele de crestere ale Škoda auto continua si in luna august

· Creşterea vânzărilor cu 13,2 % în primele opt luni ale anului
· În China, vânzările au înregistrat un plus în valoare de 71,2 %
· În Europa, Škoda obţine rezultate mai bune decât cele generale ale pieţei
· Modele GreenLine sunt tot mai căutate

Cel mai mare producător auto ceh, Škoda auto, a reuşit să-şi continue creşterea mulţumită performanţelor lunii august, atât în China, cât şi în alte importante zone mondiale de desfacere. În primele opt luni ale anului în curs, au fost livrate la clienţi 493.200 autovehicule (ianuarie – august 2009: 435,602; +13.2 %). Doar în august 2010, Škoda Auto a înregistrat, faţă de august 2009, o creştere de 11,5 %, fiind vândute 55.940 autovehicule.

„Regiunile din Europa Centrală şi de Est, precum şi cele de peste ocean, cresc în continuare, iar în China am depăşit pragul de 100.000 vânzări. Ne bucurăm îndeosebi de creşterea atenţiei acordate de către clienţii noştri modelelor Škoda GreenLine”, a declarat Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, Preşedintele Consiliului de Administraţie Škoda Auto a.s.

În China, cea mai mare piaţă de desfacere a Škoda Auto, în perioada ianuarie august 2010, au fost livrate 115.250 autovehicule, ceea ce înseamnă o creştere de 71,2 % faţă de perioada similară a anului precedent (ianuarie – august 2009: 67.324 unităţi). Vânzările generale în pieţele din afara Europei (fără China) au crescut cu 48,6 %.

În Europa Centrală şi de Est, Škoda a reuşit să-şi sporească în continuare vânzările şi cotele de piaţă, în ciuda condiţiilor de piaţă dificile.

În Cehia, ţara de provenienţă a Škoda Auto, au fost livrate la client, în perioada ianuarie-august, un total de 38.257 unităţi (ianuarie – august 2009: 34.973; +9,4 %). Cota de piaţă a mărcii Škoda în Cehia a crescut astfel la 33,73 % (ianuarie – august 2009: 31,05 %).

În ţările Europei de Vest (fără Germania), Škoda Auto a reuşit un plus de 27,4 % pentru livrări. Ţări precum Portugalia, Norvegia, Suedia, Finlanda şi Marea Britanie, au raportat cereri sporite pentru marca Škoda.

Modelele Škoda preferate în august 2010 (în comparaţie cu august 2009): Octavia (23.314 autovehicule/+13,2 %), Fabia (16.514 autovehicule /-14,6 %), Superb (7.945 autovehicule/+153,4 %), Yeti (3.966 autovehicule), Roomster (2.322 autovehicule/-28,2 %), Octavia Tour (1.879 autovehicule/-36,4 %).

Mladá Boleslav / Bucuresti, 15.09.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.