Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TEMPO sustine „15forCannes” pentru al doilea an consecutiv

Pentru al doilea an consecutiv, TEMPO investeste in educarea tinerei generatii de profesionisti si faciliteaza accesul a 15 studenti romani la Festivalul de Publicitate Cannes Lions in perioada 15-21 iunie. Astfel, sub conceptul „15forCannes” initiat de TEMPO in parteneriat cu Gradinita – Scoala Alternativa de Gandire Creativa, tinerii vor putea participa la toate workshop-urile, seminariile si expozitiile din cadrul celui mai mare festival de comunicare din lume, agentia urmand sa suporte costurile asociate.

Ca si in anul 2007, membrii echipei „15forCannes” vor deveni ambasadori ai tinerei generatii, publicand in timp real stiri, noutati si impresii pe blogul dedicat programului –15forcannes.wordpress.com, dandu-le astfel si altor tineri posibilitatea de a urmari cel mai important festival al comunicarii globale.

De asemenea, TEMPO va pastra traditia de anul trecut si va oferi un premiu constand intr-un laptop Apple acelui membru al echipei care va da pronosticul corect privind Grand Prix-ul la categoria Print.

“Pentru TEMPO, programul „15forCannes” reprezinta modul in care intelegem sa pregatim generatia de maine, facilitandu-le accesul la cele mai inalte standarde ale industriei de publicitate. Anul acesta repetam experienta, fiind incurajati de entuziasmul pe care l-am gasit anul trecut in acesti tineri, atitudinea lor, curiozitatea si dorinta de a invata cat mai multe. Faptul ca putem contribui la formarea lor ca specialisti este cea mai mare multumire pe care o putem avea si totodata este o parte din ce inapoiem societatii pentru toate succesele TEMPO din ultimii 12 ani”, a declarat Dragos Grigoriu.

Cei 15 studenti absolventi ai Scolii Alternative de Gandire Creativa au fost selectati in urma unui training intensiv la mai multe discipline in contextul carora si-au exersat abilitatile de gandire: media creativa, PR creativ, visual craft, design, Cyber, branding si gandire strategica. Competitia a fost extrem de stransa in 2008, in cel putin doua randuri fiind egalitate de puncte in contextul primelor pozitii in clasament, iar distanta intre primii clasati s-a masurat nu in puncte ci in zecimi. Cei 80 de participanti la cursurile Scolii de Gandire Creativa de anul acesta au fost selectati dintr-un numar de peste 500 de aplicanti.

Bucuresti, 05.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.