Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tempo si Nutline sunt “Intotdeauna Impreuna”

Tempo si Alka grup au lansat o noua campanie de comunicare pentru brandul Nutline, sub sloganul „Intotdeauna impreuna”. Campania isi propune sa intareasca relatia consumator – brand, printr-o abordare noua, emotionala si apropiata de public.
 
De mai bine de 10 ani semintele Nutline ne sunt alaturi oriunde si oricand, indiferent de ocazie: un gratar, un film sau un meci de fotbal. Astfel, putem spune ca Nutline sunt semintele cu care am crescut, alaturi de care am trait momente speciale si ne-am simtit bine. Deoarece Nutline este cel care da tonul la discutie, aduce pofta de viata, socializare si relaxare.
 
Pentru a sarbatori aceasta relatie de lunga durata dintre Nutline si consumatori, Tempo a dezvoltat noua campanie de comunicare "Prieteni pentru totdeauna". Aceasta campanie propune o abordare emotionala menita sa consolideze relatia dintre Nutline si consumatorii sai. Sloganul “intotdeauna impreuna” este de fapt o promisiune a brandului catre acestia.


 
Spotul TV descrie prietenia autentica si inocenta dintre un baietel si floarea soarelui. Se stie ca imaginatia copiilor este foarte bogata, acestia personificand obiecte si gasindu-si parteneri de joaca in orice. Acest lucru s-a intamplat si pe platoul de filmare, unde micul nostru erou din spot a amuzat toata echipa cu imaginatia si energia sa debordata, pe parcursul intregii zile de filmare, imbogatind scenariul initial.

O componenta importanta a spotului, care adauga emotie si sustine povestea, este muzica. Coloana sonora a fost compusa special pentru spotul Nutline de catre un studio din Olanda. Inca din primele zile de difuzare a spotului reactiile din piata au fost foarte bune, un numar mare de persoane solicitand pe site-uri si bloguri detalii despre coloana sonora a spotului, astfel incat reprezentantii Alka au decis sa angajeze studioul pentru a continua melodia. Studioul va compune special pentru consumatorii Nutline intreaga piesa, iar acestia o vor putea descarca in curand de pe web site-ul Nutline: www.nutline.com. Insa pana atunci, pe web site-ul Nutline este disponibil ringtone-ul pentru telefonul mobil cu aceasta melodie.

Perioada de derulare a campaniei este iulie – septembrie, mixul de comunicare continand TV, presa, precum si prezenta in mediul outdoor. 

Echipa implicata in proiect:
ALKA Grup: Ruxandra Roman – Director de Marketing si Comunicare, Amir Krenzia – Director General Alka Grup
Tempo Advertising: Vlad Martis – Copywriter, Viorel Holovaci – Art Director, Adrian Preda – Creative Director, Mihaela Racescu – A/V Producer, Diana Stancu – Account Director, Aura Toma – Client Service Director
Casa de productie: Mitra Film, producator – Gabi Antal, regizori – Tomaso Berte si Paolo Bogarto, DOP – Massimiliano Gatti

Bucuresti, 21.07.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.