Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tempo Creative Group si “Decat o Revista” lanseaza proiectul “Decat o agentie”

Este pentru prima oară când toate ad-urile dintr-o ediţie a unei reviste sunt realizate de o singură echipă mixtă de creativi de print şi digital, fiind publicate o singură dată.

Echipele creative ale Kinecto şi Tempo Advertising, împreună cu echipa editorială Decât o Revistă semnează cea mai recentă premieră de pe piaţa de media din România: proiectul “Decât o Agenţie”. Astfel, toate ad-urile incluse în numărul 4 al DoR sunt create de o singură agenţie şi sunt publicate în regim de unicat – nu vor apărea în nicio altă publicaţie. Proiectul este un experiment creativ şi totodată o provocare lansată industriilor de publicitate şi media din România cu privire la direcţia în care se îndreaptă comunicarea de brand şi media. Plecată iniţial ca o iniţiativă de a implica doar clienţii grupului Tempo în susţinerea financiară a publicarii acestor ad-uri de presă, proiectul s-a extins pe parcurs şi a beneficiat şi de sprijinul altor advertiseri care au apreciat valoarea ideii de a transforma cititul revistei într-o experienţă activă, de natură să creeze autenticitate în comunicarea cu o comunitate de cititori.
Astfel, brandurile care vor fi prezente în numarul 4 al revistei sunt: BCR, Ikea, MemoPlus (Walmark), Agricola, Rivex, Magnelact (Terapia), Axe (Unilever) Colgate, Tuborg şi Sonimpex.

"Creativitatea în publicitate, la fel ca în jurnalism, suferă. Cauzele sunt multe: e criză, clienţii nu vor să rişte, industria se schimbă, ideile scârţâie. Ne-am dorit de la bun început publicitate în DoR, dar cu condiţia ca ea să fie onestă, deşteaptă şi – ideal – memorabilă.

Jurnalistic vrem să publicăm texte pe care-ţi vine să le dai mai departe prietenilor; de ce n-ar fi şi ad-urile la fel? Proiectul făcut împreună cu Tempo îndeplineşte aceste criterii: DoR #4 are creaţie care se ‘lipeşte’, experimente de producţie ingenioase şi o bucurie a muncii, care se simte în printuri. Sperăm ca paginile născute din acest parteneriat să dovedească faptul că publicitatea pe hârtie nu şi-a pierdut farmecul şi puterea de a stârni reacţii", spune Cristian Lupşa, editor Decât o Revistă.

A fost un proiect decât neobişnuit. Decât o agenţie s-a mobilizat împreună cu decât o revistă. Într-o perioadă de decât o criză. Cu decât energie şi decât creativitate. Şi cu ajutorul clienţilor care au apreciat decât o idee.
Nu, nu sunt decât nişte clienţi, ci sunt cei fără de care proiectul Decât o Revistă nu ar fi existat. Pentru ei, decât mulţumiri", spune Adrian Preda, Director de Creaţie al Tempo Advertising.

"Decât o Agenţie a fost unul din cele mai mişto procese creative în care am fost implicat vreodată. Îmi pare bine că a fost pentru Decât o Revistă, una din cele mai mişto reviste de pe piaţă. Mă bucur că am facut un triplu şurub – am demonstrat că presa poate să supravieţuiască, dacă e de calitate; că şi creaţia poate să fie în centrul atenţiei, dacă e de calitate; că în comunicare nu mediul contează, ci ideea. Dacă e de calitate", spune Radu Ionescu, General Manager Kinecto.

Bucuresti, 21.10.2010

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.