Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Tempo Creative Group lanseaza „TEMPOCRATII” – un program de internship de elita

Companiile din grupul Tempo – TEMPO Advertising, Rogalski Grigoriu Public Relations şi Kinecto – lansează programul de internship adresat proaspeţilor absolvenţi şi studenţilor în ani terminali, care are ca scop identificarea şi lansarea viitoarelor talente ale grupului.

Timp de 4 luni, cei 6 tineri care se vor califica în urma preselecţiei lansate de TEMPO se vor alătura echipelor de strategie, creaţie, PR şi digital din cadrul grupului, urmând ca la finalul programului cei mai talentaţi să îşi poată continua activitatea în calitate de colegi „tempocraţi”.

„De-a lungul anilor am întrebat tinerii cu care m-am întâlnit în diverse proiecte studenţeşti ce aşteaptă de la noi, iar răspunsul a fost întotdeauna acelaşi: o şansă. Tempocraţii este un proiect care lansează nu o şansă, ci 6, la fiecare patru luni, atât timp cât ne vom permite să primim, să instruim şi să selectăm talente autentice, cărora să le dăm ocazia de a deveni elite. Căutăm acei oameni care văd într-un brief o şansă de a transforma lumea în care trăim. Le oferim în schimb şansa de a învăţa în timp real câte ceva despre meseria pe care şi-au ales-o, dar şi acces la un viitor profesional pe care acum doar şi-l imaginează,” a declarat Eliza Rogalski, CEO Tempo Creative Group.

Prima generaţie de „tempocraţi” va fi selectată în trei faze. Faza de preselecţie constă în rezolvarea individuală sau în echipă (de doi candidaţi) a unuia din cele două brief-uri afişate pe blogs.tempo.ad/tempocratii sau pe facebook.com/TempoAdvertising, până la data de 1 august 2011. Primul brief se referă la crearea şi comunicarea identităţii unui producător de miere, iar al doilea brief se referă la crearea unei campanii care să convingă adolescenţii să renunţe la consumul de etnobotanice. Rezolvările se vor trimite către tempocratii@tempo.ad .

În a doua fază, candidaţii preselectaţi vor fi anuntaţi pe 17 august, iar aceştia vor avea ocazia să-şi prezinte campaniile nominalizate în faţa juriului alcătuit din liderii agenţiilor din cadrul grupului Tempo, în perioada 20 – 25 august 2011. Cea de-a treia etapă constă în programul de internship propriu zis, care durează 4 luni şi la finalul căruia cei mai talentaţi tineri colegi vor putea opta pentru a-şi construi mai departe cariera în cadrul grupului.

Programul se adresează tuturor tinerilor, studenţi în ani terminali sau absolvenţi ai facultăţilor de comunicare, media, litere, arte, marketing, arhitectură, design sau tehnologie.

Bucuresti, 14.07.2011

{mosloadposition user9
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.