free download 78 travel guides written by experts

Tempo Advertising comunica pentru Terapia Ranbaxy

TEMPO Advertising, parte a Tempo Creative Group, va gestiona comunicarea brandului Terapia Ranbaxy în România şi va elabora strategia de brand pentru următoarele produse incluse în portofoliul companiei: Faringo (cu sub-brandurile sale: Faringosept, FaringoTusiv, FaringoImun), ASPA (cu sub-brandurile sale: Aspacardin, Aspacardin Omega3, AspacardinQ10) şi Artoflex.

Contul Terapia Ranbaxy a fost câştigat în urma unei licitatii la care au luat parte mai multe agentii din domeniu, provocarea ridicata initial de brief fiind designul de ambalaj al produselor. Alături de oferta de design, TEMPO Advertising şi-a îmbogăţit prezentarea, adăugând şi propuneri pentru elaborarea strategiei de comunicare şi de branding.

„Câştigarea contului Terapia Ranbaxy are la bază o poveste potrivită pentru a fi inclusă ca exemplu în manualele de comunicare: deşi brief-ul iniţial solicita o propunere de design pentru amabalaje, noi am identificat şi alte nevoi. Am propus clientului dezvoltarea unei strategii ample de comunicare. Am ajuns în acest fel să elaborăm un plan de comunicare integrat, prin care urmărim să întărim poziţia brandurilor Terapia Ranbaxy pe piaţa de produse medicale”, a declarat Aura Toma, CEO Tempo Advertising.

„Extinderea şi consolidarea portofoliului reprezintă unul din principalele noastre obiective, iar ca o consecinţă firească a acestui fapt suntem extrem de orientaţi spre lansarea de noi game de produse, în special în sfera medicamentelor OTC şi a suplimentelor nutritive. Iar pentru că ne dorim să avem cât mai curând produse „vedetă” şi lider în categoria lor, am apreciat abordările creative propuse de
TEMPO Advertising şi pornim la drum cu gândul că intenţiile noastre de dezvoltare şi-au găsit cel mai bun partener în viziunea globală şi strategică propusă de agenţie”, a declarat la rândul său Claudia Firez, Marketing & Branded Business Director Terapia Ranbaxy.

Contul Terapia Ranbaxy se alătură unui portofoliu numeros de clienţi din domeniul medical, pentru care Tempo Creative Group a lucrat, precum Roche, Labormed, Euroclinic sau Actavis. In prezent, TEMPO Creative Group oferă servicii de comunicare pentru Centrul Medical Unirea.

Despre Tempo Advertising

TEMPO Advertising este parte a TEMPO Creative Group, care include patru companii specializate în toate disciplinele comunicării, ale căror eforturi converg către o activare creativă a consumatorului: TEMPO Advertising – servicii de creaţie, Rogalski Grigoriu Public Relations – servicii de relaţii publice, Kinecto – servicii de comunicare digitală, Orchestra – servicii de BTL şi print production.

Portofoliul de clienţi ai Tempo Advertising include companii locale şi internationale, precum: BCR, Danone, Colgate Palmolive, LG, Orange, URBB, Baneasa Development, Adevărul, Generali, Berarii Romaniei, InterStar, Lego, Mercedes Benz, InterAgro, Cinema City.

Despre Terapia Ranbaxy

În iunie 2006, Ranbaxy Laboratories Ltd. a anunţat finalizarea procesului de achiziţie de către Ranbaxy Netherlands BV a 96,7% din compania românească de produse generice Terapia SA. Operaţiunile combinate ale Terapia Ranbaxy au pus bazele celei mai mari companii de produse generice din România. Înfiinţată în 1921, Terapia are un nume de marcă puternic şi a înregistrat constant creşteri şi profitabilitate. Compania este foarte bine plasată pentru a beneficia de creşterea pe care România o va avea în următorii ani, deoarece cheltuielile alocate îngrijirii medicale se vor ridica la nivelul ţărilor Europei Centrale.

Ranbaxy Laboratories Limited este o companie internaţională de produse farmaceutice integrată, bazată pe cercetare, cu sediul central în India. Aceasta produce o gamă variată de produse generice de bună calitate şi la preţuri accesibile, profund apreciate atât de către comunitatea medicală, cât şi de către pacienţii din diferite zone ale lumii. Accentul permanent pus de către Ranbaxy pe cercetare-dezvoltare a dus atât la obţinerea de aprobări în vederea comercializării de medicamente pe diferite pieţe cât şi la un progres semnificativ în Cercetarea şi Dezvoltarea de Produse Noi. Incursiunea companiei în domeniul Sistemelor Noi de Dezvoltare a Medicamentelor a condus la crearea de tehnologii platformă care au generat un număr de produse aflate în dezvoltare. Compania îşi deserveşte clienţii din peste 125 de ţări şi are un portofoliu extins de filiale, sucursale şi alianţe, operaţiuni locale în 46 de ţări şi operaţiuni de producţie în 7 ţări. Ranbaxy este un membru al grupului Daiichi Sankyo, un inovator farmaceutic global cu sediul central în Tokyo, Japonia.

Bucuresti, 20.08.2010

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *