Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Telespectatorii au ales si ieri Antena 1

Cele două ediţii Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct, Te pui cu blondele? şi Observator 16 s-au impus lider de piaţă!

Miercurea aceasta, telespectatorii au rămas aproape de Antena 1, mai multe programe ale staţiei impunându-se lider de piaţă. Încă de dimineaţă, cei de acasă au venit la întâlnirea cu îndrăgiţii concurenţi de la “Mireasă pentru fiul meu”, urmând ca de la ora 14.00, Mirela Boureanu Vaida să le dea din nou întâlnire în ediţia de după amiază a reality-showului. Ziua a continuat alături de Antena 1, atât Observatorul orei 16, cât şi “Acces Direct” impunându-se lider de piaţă. De la ora 20.20, Dan Negru a revenit cu o ediţie de senzaţie “Te pui cu blondele?”, ultima din acest sezon. Şi miercurea aceasta, cel mai longeviv show de divertisment al Antenei 1, “Te pui cu blondele?”, s-a clasat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban.

Alături de “Mireasă pentru fiul meu”, cei de acasă au descoperit care sunt cele mai noi întâmplări din viaţa îndrăgiţilor concurenţi, cum evoluează relaţiile din concurs şi ce subiecte dau naştere unor discuţii aprinse. Atât ediţia de dimineaţă, cât şi cea de după amiază a reality showului s-au impus lider de piaţă la nivelul targetului all urban. Astfel, prima ediţie de ieri “Mireasă pentru fiul meu” a înregistrat la nivelul targetului all urban, 1,1% rating şi 9,2% share, locul secund în clasament fiind ocupat de Pro Tv cu 1% rating şi 8,3% cotă de piaţă. Şi în slotul 13:58-16:00, “Mireasă pentru fiul meu” s-a clasat pe prima poziţie în topul audienţelor cu 2,8% rating şi 16,1% share, locul al doilea fiind ocupat de Kanal D cu 1,5% rating şi 8,5% cotă de piaţă la nivelul targetului all urban. Pe a treia poziţie s-a clasat Pro Tv cu 1,3 procente rating şi 7,5% share.

De la ora 17.00, Simona Gherghe le-a adus telespectatorilor subiecte inedite şi dezbateri aprinse într-o nouă ediţie “Acces Direct”. Alături de îndrăgita prezentatoare au venit în platoul emisiunii Margareta Pâslaru, Monica Pop şi mai târziu, Ane Marie Savu, aleasa burlacului Edward Popescu Strohlen. În intervalul de difuzare “Acces Direct”, Antena 1 s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor cu un rating mediu de 4,3 procente şi o cotă de piaţă de 17,2% în rândul publicului din mediul urban, surclasând postul Pro Tv care a înregistrat 3,9% rating şi 15,8 procente cotă de piaţă.

Tot miercuri, cel mai longeviv show de divertisment al Antenei 1, “Te pui cu blondele?”, a încheiat cu succes cel mai recent sezon, ediţia de ieri impunându-se lider de piaţă la nivelul targetului all urban. În preajma zilei de 1 iunie, telespectatorii au avut parte de o ediţie specială, platoul emisiunii transformându-se în spaţiul de joacă a 52 de prichindei care au trăit cu intensitate maximă concursul de cultură generală. De o parte au stat micuţa Cleopatra Stratan şi colegul său Dragoş, de cealaltă, cea mai simpatică armată formată din 50 de băieţei şi fetiţe. În slotul de difuzare “Te pui cu blondele?”, Antena 1 a depăşit în audienţe la nivel urban atât programul oferit de Pro TV, care s-a clasat pe cea de-a doua poziţie, cât şi prima parte a meciului Elveţia-România transmis în direct de TVR 1, postul public de televiziune ocupând locul al treilea în topul audienţelor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe targetul All urban
Perioada 30 Mai 2012

Bucuresti, 31.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.