Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Telespectatorii au ales Antena 1

Te pui cu blondele, Acces Direct, Un show păcătos, Mireasă pentru fiul meu, Observator 16 şi Observatorul de noapte s-au impus ieri lider de piaţă!

Şi miercurea aceasta telespectatorii au rămas alături de Antena 1, mai multe programe ale postului impunându-se pe primul loc în topul preferinţelor lor. Alături de carismaticul Dan Negru, cei de acasă au avut parte de o confruntare pe cinste la “Te pui cu blondele”, Simona Gherghe le-a oferit subiecte incendiare la “Acces Direct”, Dan Capatos a dat startul dezbaterilor aprinse la “Un show păcătos”, iar Mirela Boureanu Vaida a revenit cu cele mai noi şi incitante evenimente din casa “Mireasă pentru fiul meu”.

Încă de dimineaţă, telespectatorii au ales Antena 1, prima ediţie “Mireasă pentru fiul meu” din 4 aprilie impunându-se lider de piaţă atât la nivelul targetului all urban cât şi la nivelul targetului 15-54 urban. Astfel, la nivelul targetului all urban “Mireasă pentru fiul meu” a înregistrat o audienţă de 1,7 % şi o cotă de piaţă de 13 %, pe locul doi clasându-se Antena 3 cu 0,9 procente rating şi 6,9% cotă de piaţă. La nivelul targetului 15-54 Urban, “Mireasă pentru fiul meu” s-a impus lider de piaţă cu 1,6% rating şi 12,3% share.

Şi cea de-a doua ediţie “Mireasă pentru fiul meu” din 4 aprilie s-a clasat pe primul loc în preferinţele telespectatorilor din mediul urban cu 2,7% rating şi 15% share, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu 1,7 procente rating şi 9,7% share. La nivelul targetului 15-54 Urban, “Mireasă pentru fiul meu”, program difuzat în slotul 13:58-16:00 s-a impus lider de piaţă cu 2,2 % rating şi 15,9% share.

De la ora 17.00 Simona Gherghe a revenit cu subiecte incendiare la “Acces Direct”, emisiunea impunându-se lider de piaţă în slotul de difuzare 16:58-18:58, înregistrând un rating mediu de 4,1 procente şi 16,1% cotă de piaţă la nivelul targetului all urban, în vreme ce Pro TV a înregistrat 3,9% share şi 15,2% rating. Emsiunea moderată de Simona Gherghe s-a clasat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor şi la nivelul targetului urban 18+ cu 4,6% rating şi 16,8% cotă de piaţă. În ediţia de ieri, Simona Gherghe i-a avut ca invitaţi în platoul emisiunii pe Benone Sinulescu şi Nelu Ploieşteanu.

Telespectatorii i-au rămas alături şi lui Dan Negru pentru o nouă confruntare de senzaţie la “Te pui cu blondele”, emisiunea impunându-se lider de piaţă la nivelul targetului all urban. Invitatul care s-a încumetat să intre în arena blondelor a fost nimeni altul decât omul de afaceri Irinel Columbeanu, un adversar puternic în faţa celor 50 de domnişoare. Deşi Irinel Columbeanu le-a făcut faţă cu succes provocatoarelor blonde, finalul competiţiei a fost în favoarea lor. Cea care le-a adus premiul de 63 de milioane domnişoarelor rămase în concurs a fost nimeni alta decât blonda supremă, cea care îl ceruse mai devreme pe Irinel Columbeanu în căsătorie şi în faţa căreia omul de afaceri a pierdut la finalul emisiunii.

Astfel, “Te pui cu blondele” a înregistrat în intervalul orar 20:19-22:15, la nivelul targetului all urban, o audienţă de 9,1 % şi o cotă de piaţă de 18,8 %, în vreme ce postul Pro TV a înregistrat pe acelaşi slot orar un rating de 7,3 % şi o cotă de piaţă de 15,1%. Emisiunea s-a situat pe primul loc în topul audienţelor şi la nivelul targetului urban 18+, cu 9,2% rating şi 18,3 procente share, pe locul secund situându-se Pro Tv care a înregistrat 7,6 % rating şi 15,3% cotă de piaţă. În minutul de aur, 22:08, 1 616 000 de persoane din mediul urban urmăreau “Te pui cu blondele”, vârful de audienţă fiind de 15,4 % rating şi 30,9 % cotă de piaţă.

Alături de “Un show păcătos”, cei de acasă s-au bucurat şi aseară de subiecte provocatoare şi dezbateri aprinse, emisiunea clasându-se din nou pe primul loc în topul preferinţelor lor. “Un show păcătos” s-a impus lider de piaţă înregistrând un rating mediu de 2,6 procente şi o cotă de piaţă de 11,2% la nivelul targetului all urban. Pe locul secund s-a clasat postul Pro TV, cu un rating mediu de 2,5 procente şi 10,6 % share. La nivelul targetului urban 18+ “Un show păcătos” s-a impus lider de piaţă cu 2,9% rating şi 11,5% share. Telespectatorii s-au bucurat ieri la “Un show păcătos” de o filmare de senzaţie cu Antonia în cel mai hit apartament, apartamentul ZU, alături de Buzdugan şi Morar.

Tot ieri, Antena 1 s-a situat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor şi cu Observator 16, lider de piaţă la nivelul targetului 15-54 Urban şi Observatorul de noapte, lider de piaţă la nivelul targeturilor all urban şi 15-54 urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targeturile all urban, urban 18+, urban 15-54
Perioada 4 aprilie 2012

Bucuresti, 05.04.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.