Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Telespectatorii au ales Antena 1

Te pui cu blondele, Acces Direct, Un show păcătos, Mireasă pentru fiul meu, Observator 16 şi Observatorul de noapte s-au impus ieri lider de piaţă!

Şi miercurea aceasta telespectatorii au rămas alături de Antena 1, mai multe programe ale postului impunându-se pe primul loc în topul preferinţelor lor. Alături de carismaticul Dan Negru, cei de acasă au avut parte de o confruntare pe cinste la “Te pui cu blondele”, Simona Gherghe le-a oferit subiecte incendiare la “Acces Direct”, Dan Capatos a dat startul dezbaterilor aprinse la “Un show păcătos”, iar Mirela Boureanu Vaida a revenit cu cele mai noi şi incitante evenimente din casa “Mireasă pentru fiul meu”.

Încă de dimineaţă, telespectatorii au ales Antena 1, prima ediţie “Mireasă pentru fiul meu” din 4 aprilie impunându-se lider de piaţă atât la nivelul targetului all urban cât şi la nivelul targetului 15-54 urban. Astfel, la nivelul targetului all urban “Mireasă pentru fiul meu” a înregistrat o audienţă de 1,7 % şi o cotă de piaţă de 13 %, pe locul doi clasându-se Antena 3 cu 0,9 procente rating şi 6,9% cotă de piaţă. La nivelul targetului 15-54 Urban, “Mireasă pentru fiul meu” s-a impus lider de piaţă cu 1,6% rating şi 12,3% share.

Şi cea de-a doua ediţie “Mireasă pentru fiul meu” din 4 aprilie s-a clasat pe primul loc în preferinţele telespectatorilor din mediul urban cu 2,7% rating şi 15% share, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu 1,7 procente rating şi 9,7% share. La nivelul targetului 15-54 Urban, “Mireasă pentru fiul meu”, program difuzat în slotul 13:58-16:00 s-a impus lider de piaţă cu 2,2 % rating şi 15,9% share.

De la ora 17.00 Simona Gherghe a revenit cu subiecte incendiare la “Acces Direct”, emisiunea impunându-se lider de piaţă în slotul de difuzare 16:58-18:58, înregistrând un rating mediu de 4,1 procente şi 16,1% cotă de piaţă la nivelul targetului all urban, în vreme ce Pro TV a înregistrat 3,9% share şi 15,2% rating. Emsiunea moderată de Simona Gherghe s-a clasat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor şi la nivelul targetului urban 18+ cu 4,6% rating şi 16,8% cotă de piaţă. În ediţia de ieri, Simona Gherghe i-a avut ca invitaţi în platoul emisiunii pe Benone Sinulescu şi Nelu Ploieşteanu.

Telespectatorii i-au rămas alături şi lui Dan Negru pentru o nouă confruntare de senzaţie la “Te pui cu blondele”, emisiunea impunându-se lider de piaţă la nivelul targetului all urban. Invitatul care s-a încumetat să intre în arena blondelor a fost nimeni altul decât omul de afaceri Irinel Columbeanu, un adversar puternic în faţa celor 50 de domnişoare. Deşi Irinel Columbeanu le-a făcut faţă cu succes provocatoarelor blonde, finalul competiţiei a fost în favoarea lor. Cea care le-a adus premiul de 63 de milioane domnişoarelor rămase în concurs a fost nimeni alta decât blonda supremă, cea care îl ceruse mai devreme pe Irinel Columbeanu în căsătorie şi în faţa căreia omul de afaceri a pierdut la finalul emisiunii.

Astfel, “Te pui cu blondele” a înregistrat în intervalul orar 20:19-22:15, la nivelul targetului all urban, o audienţă de 9,1 % şi o cotă de piaţă de 18,8 %, în vreme ce postul Pro TV a înregistrat pe acelaşi slot orar un rating de 7,3 % şi o cotă de piaţă de 15,1%. Emisiunea s-a situat pe primul loc în topul audienţelor şi la nivelul targetului urban 18+, cu 9,2% rating şi 18,3 procente share, pe locul secund situându-se Pro Tv care a înregistrat 7,6 % rating şi 15,3% cotă de piaţă. În minutul de aur, 22:08, 1 616 000 de persoane din mediul urban urmăreau “Te pui cu blondele”, vârful de audienţă fiind de 15,4 % rating şi 30,9 % cotă de piaţă.

Alături de “Un show păcătos”, cei de acasă s-au bucurat şi aseară de subiecte provocatoare şi dezbateri aprinse, emisiunea clasându-se din nou pe primul loc în topul preferinţelor lor. “Un show păcătos” s-a impus lider de piaţă înregistrând un rating mediu de 2,6 procente şi o cotă de piaţă de 11,2% la nivelul targetului all urban. Pe locul secund s-a clasat postul Pro TV, cu un rating mediu de 2,5 procente şi 10,6 % share. La nivelul targetului urban 18+ “Un show păcătos” s-a impus lider de piaţă cu 2,9% rating şi 11,5% share. Telespectatorii s-au bucurat ieri la “Un show păcătos” de o filmare de senzaţie cu Antonia în cel mai hit apartament, apartamentul ZU, alături de Buzdugan şi Morar.

Tot ieri, Antena 1 s-a situat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor şi cu Observator 16, lider de piaţă la nivelul targetului 15-54 Urban şi Observatorul de noapte, lider de piaţă la nivelul targeturilor all urban şi 15-54 urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targeturile all urban, urban 18+, urban 15-54
Perioada 4 aprilie 2012

Bucuresti, 05.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *