Telekom România şi Leo Burnett lansează o nouă platformă de comunicare: #NETLIBERARE

Telekom România şi Leo Burnett lansează platforma de comunicare #NETLIBERARE. Campania vorbeşte despre importanţa fundamentală a Internetului în ziua de azi şi despre serviciile oferite de companie, devenite acum şi mai accesibile tuturor românilor.

Ideea campaniei porneşte de la una dintre cele mai importante valori pentru români: libertatea. Internetul este o garanţie a libertăţii de toate felurile şi, de aceea, accesul la Internet ar trebui să fie cât mai mult un drept şi cât mai puţin un privilegiu. În acest spirit, Telekom România îşi construieşte strategia de brand: Internet cât mai accesibil şi avantajos, pentru toţi românii.


„Prin #NETLIBERARE începem un nou capitol în comunicarea Telekom. Dorim să aducem internetul mai aproape de oameni, deschizându-le o lume de noi posibilităţi şi oportunităţi: uşurinţa de a accesa informaţia oriunde, oricând, pe orice device, divertisment de cea mai bună calitate şi o nouă experienţă de comunicare, bazată pe simplitate şi accesibilitate.” (Ruxandra Rău, Director Brand & Communication Strategy – Telekom România)

Platforma dezvoltată de Leo Burnett marchează un moment important în comunicarea brand-ului, care îşi propune să aducă sub umbrela #NETLIBERARE mai multă valoare şi beneficii extinse utilizatorilor. Astfel, campania dă şi o nouă perspectivă semnăturii de brand, Internetul şi beneficiile conexe oferite de Telekom devenind un facilitator pentru promisiunea de “experienţe împreună”.

“Pentru Leo Burnett #NETLIBERARE a fost un proiect în care toţi cei implicaţi au investit enorm de multă energie. O energie pozitivă, care te consumă în mod plăcut şi îţi dă satisfacţie, pentru că nu sunt dese momentele în advertising când ai ocazia să o iei de la început cu un brand atât de vizibil, precum Telekom.” (Victor Stroe, Head of Planning & Associate Director – Leo Burnett)

“Libertatea este un concept provocat în multe situaţii şi locuri în lume. În România însă, libertatea a fost obţinută cu mult efort şi de puţin timp; avem doar o generaţie născută şi crescută în democraţie. De la acest insight am pornit în campania noastră de #netliberare. Sper că această campanie va pune într-o lumină nouă promisiunea “experienţelor împreună”, sper că va contribui la poziţionarea Telekom ca “internet company” şi că va aduce brandul mai aproape de inimile românilor.” (Ali Bati, Chief Creative Officer – Leo Burnett)

Mesajul campaniei este livrat prin “spoken poetry”, un gen de poezie propagat prin internet, pentru care agenţia a ales să colaboreze cu artistul Deliric.

Cele 5 spoturi TV:

Echipa Leo Burnett:
Victor Stroe – Head of Planning & Associate Director, Ali Bati – Chief Creative Officer, Alin Mărghidanu – Group Creative Director, Andreas Aron – Copywriter, Victor Trifan – Art Director, Sebastian Romano – Copywriter, Alin Badiu – Art Director, Cătălin Stanciu – Copywriter, Ion Ludoşanu – Art Director, Dinu Gojan – Art Director, Alexandru Covrig – Art Director, Mihai Lucanu – Brand Communication Director, Gabriela Suciu – Brand Communication Manager, Maria Ilea – Brand Communication Executive, Andreea Strachină – Head of Digital, Paula Stan – Digital Project Manager, Sorin Deleanu – Producer, Alex Zlăvog – Jr. Producer.

Echipa Telekom Romania:
Ruxandra Rău – Director Brand & Communication Strategy, Ştefania Rusu – Supervisor Brand & Communication, Katerina Todorovski – Marketing Expert, Oana Ioja – Marketing Specialist, Graţiela Sevastiţa – Marketing Specialist, Romeo Bunescu – Marketing Expert, Andra Miulescu – Marketing Specialist, Mihai Tigler – Marketing Specialist, Ciprian Postelnicu – Supervisor Media & Production, Ioana Stoicescu – Senior Media Specialist, Carmen Miu – Media Specialist, Bogdan Jelescu – Manager E-Channel, Iulia Bordeianu – Senior Online Specialist, Mihai Popescu – Supervisor Online Content & Campaigns, Cristian Constantinescu – Production Specialist, Dorin Daniel – Marketing Specialist, Petruţa Pelin – Marketing Specialist, Mirela Matei – Marketing Specialist.

carturesti.ro%20

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

##################################################### #####################################################