Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Teatrul Ion Creanga desfasoara o cercetare asupra consumului de teatru pentru copii

Începând cu luna noiembrie a acestui an, pe întreaga perioadă a stagiunii 2012-2013, Teatrul Ion Creangă desfăşoară o cercetare asupra consumului de teatru pentru copii.

Studiul va urmări atât latura cantitativă (prin metoda chestionarului), cât şi cea calitativă (prin interviurile de tip focus-grup organizate cu participarea învăţătorilor şi educatorilor). Iniţiativa aparţine Departamentului de Management Educaţional şi PR al instituţiei şi are drept scop să furnizeze conducerii teatrului informații și recomandări care să conducă la o mai mare afluență de public și la îmbunătățirea calității evenimentelor organizate de teatru. 

Cercetarea va avea loc atât la nivelul părinţilor care îşi aduc copii la activităţile teatrului, cât şi la nivelul şcolilor şi grădiniţelor care participă, în grup organizat, la spectacole. Toate răspunsurile primite în urma aplicării focus grupurilor sau chestionarelor vor fi utile echipei de conducere, echipei administrative și personalului artistic pentru a concepe proiecte, programe și spectacole care să vină în întâmpinarea dorințelor copiilor și care să însoțească procesul instructiv-educativ.

Pe scurt, instituţia îşi propune să afle:
– locul acordat teatrului în raport cu alte modalități de petrecere a timpului liber, care sunt factorii care le influențează aceste opinii și motivația de a se îndrepa sau nu către Teatrul Ion Creangă;
– care sunt dorințele cadrelor didactice privind organizarea unor programe în parteneriat cu teatrul și/sau crearea unor spectacole care să vină în prelungirea procesului instructiv-educativ și care să corespundă programei școlare și nevoilor preșcolarilor și elevilor;
– obţinerea de idei care să conducă la conceperea unor proiecte-programe atractive și utile pentru cei mici;
– efectuarea testării pilot a unor idei referitoare la implementarea anumitor programe şi proiecte iniţiate de teatru;
– obţinerea de informaţii privind modalitatea de promovare prin care publicul ţintă recepţionează noutăţile teatrului;
– conturarea imaginii şi a atitudinii publicului față de teatrul pentru copii (în general) și față de Teatrul Ion Creangă (în particular).

În consecință, finalitatea aplicării acestei metode este aceea de consolidare a relației dintre Teatrul Ion Creangă, unitățile de învățământ şi părinţi, determinarea importanței pe care o are dimensiunea educativă a unui spectacol, precum și a modului în care copiii pot răspunde mai ușor exigențelor procesului instructiv-educativ cu ajutorul tehnicilor teatrale. Pentru a susţine această iniţiativă, puteţi completa chestionarul online urmărind link-ul: //www.teatrulioncreanga.ro/content.jsp?page=325&language=1&&survey=4 sau puteţi trimite un e-mail la adresa contact@teatrulioncreanga.ro pentru a fi notaţi în baza de date destinată acestei cercetări. Datele şi informaţiile comunicate vor fi strict confidenţiale.

Bucuresti, 05.11.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *