expoplast Sibiu 2019

Teamshare CRM reduce cu 65% timpul de colectare a banilor de la clienti

Entelion Software anunţă parteneriatul cu furnizorul de servicii enterprise în regim SaaS, Axonite, pentru oferirea unei platforme comune prin care clienţii celor două companii îşi reduc semnificativ costurile şi timpul de colectare a banilor. În urma acestui parteneriat, unul dintre clienţii comuni ai Entelion Software şi  Axonite a reuşit să-şi micşoreze cu 65% timpul de colectare a banilor precum şi cheltuielile de call center.  

Ideea parteneriatului a pornit din dorinţa  celor doi furnizori de a le oferi clienţilor comuni o soluţie completă, care să răspundă provocărilor cu care se confruntau aceştia în procesul de colectare a banilor.

Pentru rezolvarea acestor provocări, Entelion Software aduce în completarea propriei soluţii Teamshare CRM, integrarea cu soluţiile oferite de Axonite – un furnizor inovator de servicii enterprise, în regim SaaS, cu expertiză în comunicații personalizate între sistemele de CRM sau  ERP şi utilizatorii finali.

Astfel, companiile care au automatizat procesul de colectare a banilor şi care beneficiază de platforma Teamshare CRM pot transmite acum în mod automat şi programatic SMS-uri şi Text2Speech direct din platforma CRM către clienţi.

“Acesta nu este numai un parteneriat între Entelion Software şi Axonite, ci este o colaborare care îl include şi pe client. Colaborarea noastră se înscrie în misiunea permanentă a Entelion Software de a oferi soluţii complete la orice provocări în relaţia companiilor cu clienţii proprii ”, declară Marius Panait, CEO Entelion Software.

Pentru clienţii comuni ai celor doi parteneri acest lucru înseamnă o eficientizare a procesului de cash collection, un “time to market” redus, eliminarea erorilor umane şi raportarea în timp real a rezultatelor comunicării. Concret, unul dintre clienții comuni ai Entelion Software şi Axonite, un lider de piață în domeniul leasing-ului, a reuşit să reducă timpului de colectare a banilor cu 65% şi să micşoreze cheltuielile de call-center cu ajutorul portalului de customer self-service furnizat de Entelion Software  şi prin externalizarea notificărilor de plată la Axonite.

“Această integrare aduce valoare tuturor părţilor implicate, valoare ce se capitalizează, în cele din urmă, în contul clientului nostru”, declară Adrian Amariei, fondatorul Axonite.

Mai multe detalii despre acest subiect puteți afla accesând //www.teamshare.ro/html/corporate/studii-de-caz/reduceti-timpul-de-colectare-a-banilor-cu-pana-la-1262.htm

Bucuresti, 09.12.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *