Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Te pui cu blondele cel mai longeviv show de divertisment din topul audientelor

Antena 1 lider în prime time

Seria emisiunilor de colecţie „Te pui blondele?” se află în continuare în topul preferinţelor telespectatorilor. 50 de bărbati s-au străduit să îi ţină piept unei blonde frumoase şi deştepte, dar fara succes. Simona Gherghe a câştigat confruntarea de la Te pui cu blondele?, iar emisiunea lui Dan Negru a devenit cel mai longeviv show de divertisment aflat in topul audienţelor. Antena 1 a fost lider de piaţă pe întreg intervalul de prime-time.

Aflata la editia 148, emisiunea „Te pui cu blondele” a reunit aseară, 9 martie, de la 20.20 în faţa televizoarelor o medie de 1.093.000 de telespectatori din mediul urban, clasându-se pe primul loc în topul audienţelor, cu un rating mediu de 9.5% şi 19.5% share. Locul secund a fost ocupat de PRO TV cu 5.9% rating şi 12.2% cotă de piaţă, pentru ca locul al treilea să îi revină postului Prima Tv cu doar 4.8% audienţă medie şi 9.9% share.

Simona Gherghe a acceptat provocarea de a intra în jocul lui Negru. Mai mult decât atât, prezentatoarea emisiunii Acces Direct a făcut în timpul emisiunii o declaraţie şocantă, spunându-i lui Dan Negru că se va…căsători. Desi intreaga poveste a starnit interesul tuturor, Simona a explicat ca a cazut pe scari si ca exista o superstitie care spune că în urma unei astfel de căzături te măriti.
La ora 21.35, Antena a fost urmărită de 1.670.000 de telespectatori din mediul urban, un număr de aproape trei ori mai mare decât al celor care la aceeaşi oră urmăreau programul difuzat de PRO TV.

Narcisa Sălbatică a menţinut postul Antena 1 pe primul loc în topul audienţelor. Telenovela românească a înregistrat aseară la nivelul targetului all urban o audienţă medie de 5.2% şi 12.5% share, lăsând în continuare pe locurile doi şi trei posturile PRO TV şi Prima Tv.

Astfel, pe întreg intervalul de prime-time, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor. Între 19.00 şi 23.00, postul din Băneasa a înregistrat în rândul publicului din mediul urban o audienţă de 7% rating şi 15.4% share, cifre traduse într-o medie de 805,000 de telespectatori. Pe locul al doilea s-a situat PRO TV cu 6.6% rating şi 14.5% cotă de piaţă, iar locul al treilea a fost revendicat de Prima Tv cu 3.8% audienţă medie şi 8.4% share.

Seara a continuat la Antena 1 sub semnul leadershipului, când emisiunea moderată de Dan Capatos s-a impus şi ea pe primul loc în preferinţele telespectatorilor. Un show păcătos a înregistrat aseară 3.6% rating şi 22.2% share în rândul publicului din mediul urban, lăsând pe locurile doi şi trei posturile Pro TV şi TVR 1 cu 1.7% rating şi 10.7% share, respectiv 1.6% rating şi 9.9% share.

Tot ieri, Observatorul orei 16 a fost lider de audinţă. Jurnalul prezentat de Oana Frigescu a acumulat 4 procente de rating şi 14.3% cotă de piaţă pe targetul all urban, surclasând Acasa Tv şi PRO TV.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 9 martie 2011

Bucuresti, 10.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *