Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Te cunosc de undeva, lider de piata

Pe slotul comun de difuzare, supershowul Antenei 1 a învins în audienţă finala UEFA Champions League!

Ediţie de senzaţie sâmbăta aceasta la Te cunosc de undeva! Timp de zece săptămâni, Te cunosc de undeva! a găzduit cele mai uluitoare transformări, vedete de pretutindeni prinzând viaţă în interpretarea talentaţilor concurenţi. După roluri spectaculoase, coregrafii reuşite, repetiţii vocale intense, studii de atitudine şi prezenţă scenică, sâmbăta aceasta, concurenţilor le-a fost dezvăluit clasamentul final, iar Lora, CRBL, Delia şi Jorge au ocupat primele poziţii! Telespectatorii au rămas şi sâmbătă apoape de Antena 1, supershowul Te cunosc de undeva! impunându-se lider de piaţă atât la nivelul targetului all urban, cât şi la nivelul targetului comercial al postului, 15-54 urban. Pe slotul comun de difuzare, 21:45-23:42, Te cunosc de undeva! a înregistrat la nivelul targetului all urban audienţe semnificativ mai mari decât cele obţinute de finala UEFA Champions League dintre Bayern Munchen şi Chelsea, transmisă în direct de TVR 1.

Astfel, la nivelul targetului all urban, Te cunosc de undeva! s-a clasat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor cu 8,1% rating şi 18,7% share. Locul secund a fost ocupat de TVR 1 care de la ora 21.45 transmitea în direct meciul de finală UEFA Champions League între Bayern Munchen – Chelsea. La o distanţă semnificativă de liderul de piaţă, Te cunosc de undeva!, postul public înregistra în slotul 20:21-23:42, 5,2% rating şi 11,9% share, în timp ce principalul competitor, postul Pro TV, se clasa pe a treia poziţie în topul audienţelor cu doar 4,9 procente rating şi 11,3% cotă de piaţă. În minutul de aur, 22:37, peste un milion de telespectatori din mediul urban urmăreau Te cunosc de undeva!, vârful de audienţă fiind de 10,5% rating şi 22,9 procente cotă de piaţă.

Te cunosc de undeva! s-a impus lider de piaţă şi la nivelul targetului comercial al postului, 15-54 urban, înregistrând 7,4% rating şi 18,5% share în timp ce Pro TV obţinea locul secund în clasament cu 5,7% rating şi 14,2% cotă de piaţă. A treia poziţie la nivelul targetului 15-54 urban a fost obţinută de postul TVR 1 cu 4,6% rating şi 11,5% cotă de piaţă.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe targeturile all urban şi 15-54 urban
Perioada 19 mai 2012

Bucuresti, 21.05.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *