Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Te cunosc de undeva! conduce din nou clasamentul de audienta

Antena 1 lider de piaţă la nivelul întregii zile

Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus ieri emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, pe segmentul urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.1% şi o cotã de piaţã de 16.2% în rândul telespectatorilor din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 3% şi 15.8% cotã de piaţã. Şi în rândul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 3.8% şi 16.4% cotă de piaţa, poziţia secundă fiind ocupată tot de Pro Tv.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole day (02:00-26:00)

Antena 1

3.1

16.2

173

Pro TV

3

15.8

169

Cea de-a treisprezecea ediţie Te cunosc de undeva! a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentatã de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi impunându-se ca lider de audienţã la nivel urban. Astfel, episodul câştigat de Maria Buză, cu o transformare de senzaţie în Thalia a înregistrat asearã un rating mediu de 7.7% şi o cotã de piaţã de 15.9% pe segmentul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu 7.3% rating şi 15.1% cotã de piaţã.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Te cunosc de undeva (20:30-23:30)

Antena 1

7.7

15.9

806

Pro TV

7.3

15.1

764

În minutul de aur, 21:14, peste 1 631 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau jurizarea momentului lui Jean de la Craiova la Te cunosc de undeva!, în vreme ce 1 185 000 de telespectatori urmãreau programul oferit atunci de Pro Tv.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:14

8.6

15

1631

6.2

10.9

1185

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.4% şi 30.9% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.5% şi 22.6% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observatorul diminetii (06:00-08:00)

Antena 1

3.4

30.9

190

Pro TV

2.5

22.6

139

Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 17% şi un rating mediu de 2.5% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de România Tv, cu o rating mediu de 0.9% şi 6.3% share, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat a ocupat abia a treia poziţie în clasamentul audienţelor.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu (14:00-16:00)

Antena 1

2.5

17

142

Romania TV

0.9

6.3

53

Pro TV

0.9

6

50

Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Simona Gherghe în număr foarte mare, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Mãruţã”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.6% şi o cotã de piaţã de 20.8% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci doar 4.6% rating şi 16.8% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-19:00)

Antena 1

5.6

20.8

317

Pro TV

4.6

16.8

257

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, Un Show Pãcãtos înregistrând un rating mediu de 3% şi o cotã de piaţã de 14 procente. Poziţia secundă a fost ocupată de Prima Tv cu doar 1.8% rating şi 8.5% cotă de piaţă, în vreme ce Pro Tv a ocupat abia a treia poziţie în topul audienţelor.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Un show pacatos (23:30-01:04)

Antena 1

3

14

167

Prima TV

1.8

8.5

102

Pro TV

1.7

7.9

95

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 4 decembrie 2013

Bucuresti, 05.12.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.