Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Te cunosc de undeva!” conduce detasat clasamentul de audienta

Antena 1 lider de piaţă atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile

Ziua de ieri a fost una extraordinarã pentru Antena 1.

Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã.

Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.3% şi o cotã de piaţã de 16.4% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole day (02:00-26:00)

Antena 1

3.3

16.4

187

Pro TV

3

14.8

168

Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban înregistrând un rating mediu de 8% şi 15.4% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În medie, peste 839 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Prime Time (19:00-23:00)

Antena 1

8

15.4

839

Pro TV

7.8

15

817

Cea de-a douăsprezecea ediţie Te cunosc de undeva! a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentatã de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât în rândul publicului comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, episodul câştigat de Dalma, cu o transformare de senzaţie în Christina Aguilera a înregistrat asearã un rating mediu de 6.7% şi o cotã de piaţã de 15.7% pe segmentul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu 5.7% rating şi 13.3% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Te cunosc de undeva (20:27-23:31)

Antena 1

6.7

15.7

376

Pro TV

5.7

13.3

319

Şi la nivel urban, Te cunosc de undeva! a fost prima opţiune a celor mai mulţi români, emisiunea fiind urmãritã, în medie de 882 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 8.4% şi 16.9% cotã de piaţã. Poziţia secundã în topul audienţelor a fost ocupatã tot de Pro Tv, care în acel interval orar difuza producţiile Serviciul Român de Comedie, Tanti Florica şi Ştirile Pro Tv 22:30.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Te cunosc de undeva (20:27-23:31)

Antena 1

8.4

16.9

882

Pro TV

5.6

11.3

589

În minutul de aur, 20:35, peste 1 865 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau momentul prezentării juraţilor Te cunosc de undeva!, în vreme ce 1 316 000 de telespectatori urmãreau programul oferit atunci de Pro Tv.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

20:35

9.8

16.9

1865

6.9

11.9

1316

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.4% şi 31% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.4% şi 21.9% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observatorul diminetii (06:00-07:59)

Antena 1

3.4

31

191

Pro TV

2.4

21.9

135

Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 16.6% şi un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 8.2% şi un rating mediu de 1.6 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu (13:59-16:00)

Antena 1

3.2

16.6

178

Pro TV

1.6

8.2

88

Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Mãruţã”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.6% şi o cotã de piaţã de 18.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 5.2% rating şi 17.3% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:56-19:00)

Antena 1

5.6

18.6

313

Pro TV

5.2

17.3

290

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 162 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind în medie emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 2.9% şi o cotã de piaţã de 13.3 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Un show pacatos (23:31-01:03)

Antena 1

2.9

13.3

162

Pro TV

1.7

7.7

93

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 27 noiembrie 2013

Bucuresti, 28.11.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.