Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Tchibo si Propaganda sustin tinerii artisti!

Cu totii stim cat de dificil e orice inceput. Cu atat mai mult pentru un tanar artist. Cu un simplu gest insa, Tchibo isi invita consumatorii sa schimbe aceasta stare de fapt. Astfel, la mijlocul lunii septembrie, Tchibo Romania, impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, au demarat campania „Inspiră prin gestul tău! Susţine tinerii artişti!“, o campanie integrata, cu aroma de cafea.

Unul din liderii mondiali in producerea cafelei, Tchibo reprezinta, prin intermediul produselor sale de cea mai buna calitate, un izvor de buna dispozitie si inspiratie. În urma pitchului organizat in luna iunie, pentru acţiuni de BTL ale mărcii, agentia Propaganda a fost desemnată câştigătoare. Agenţia va asigura pentru portofoliul mărcii Tchibo servicii de strategie, creaţie, account handling, producţie şi DTP pentru proiectele dezvoltate pe piaţa locală.

Campania „Inspiră prin gestul tău! Susţine tinerii artişti!“ se deruleaza in perioada 15 septembrie 2008 – 15 ianuarie 2009. Obiectivul campaniei il reprezinta consolidarea cafelei Tchibo Exclusive in segementul premium, implicand consumatorii in sustinerea tinerilor artisti din trei domenii diferite: design genţi, design de obiecte interioare şi fotografie.
Prin aceasta campanie, Tchibo ii ofera consumatorului posibilitatea sa se implice direct, sa sustina tinerii artişti, prin cumpărarea pachetor de cafea participante la promoţie.

Instrumentul principal de promoţie este site-ul campaniei www.inspirapringestultau.ro, conceput pentru o navigare facila, atat pentru consumatori, cat si pentru artistii care vor sa intre in concurs.
Pe de o parte, artiştii îşi pot înscrie proiectele pe site, iar vizitatorii le pot vota pe cele preferate. În urma votării proiectelor şi a jurizării specializate, vor fi alesi trei artişti cu cele mai bune trei proiecte, aferente celor trei domenii. Aceştia vor primi din partea Tchibo Romania atat suport financiar pentru realizarea proiectelor, cat si vizibilitate si posibilitatea de afirmare.

Pachetele participante la promotie sunt: Tchibo Exclusive 500g, Tchibo Exclusive 250g, Tchibo Exclusive Decaf 250g, Tchibo Exclusive Instant 100g si Tchibo Exclusive Instant Decaf 100g.
Acestea au aplicate stickere specifice. Odată cumpărat pachetul, consumatorul gaseste pe sticker un cod unic, cu care se poate inscrie la promotie prin SMS sau pe site-ul campaniei www.inspirapringestultau.ro, alegând un domeniu anume. În urma tragerii la sorţi, consumatorii care au trimis codurile pot fi fericitii câştigatori a creatiilor originale realizate chiar de artistii finalisti.

“Se spune ca daca vrei sa schimbi viitorul, trebuie sa incepi de azi. Iar noi am inceput! Cultura Tchibo este caracterizata prin orientarea catre consumator, disciplina si spirit antreprenorial. Prin intermediul acestei campanii, consumatorii vor avea ocazia sa se implice intr-o calatorie incredibila, cu premii inedite, care le vor da posibilitatea tinerilor artisti sa-si puna in practica proiectele la care viseaza. In felul acesta imaginea companiei noastre devine mai complexa, trecind de la o companie internationala de cafea, la una matura preocupata de activitati de responsabilitate sociala pe piata romaneasca”, declara Monica Radulescu, Marketing Director Tchibo.

“Ne-a stimulat foarte tare aceasta campanie. Ni s-a parut o tema provocatoare, iar asocierea cu brandul Tchibo ni s-a parut fireasca – o cafea care te inspira! Procesul de dezvoltare al campaniei a implicat o echipa destul de larga, dar a fost fun, pentru ca toata lumea venea cu idei”, adauga Sonia Vlad, Account Director al agentiei Propaganda.

Promotia „Inspiră prin gestul tău! Susţine tinerii artişti!” va fi puternic promovata la nivel national, atat in mediile clasice, cat si cele neconventionale: presa, TV, Internet, actiuni BTL .

Echipa Tchibo:

Monica Radulescu – Marketing Director
Carla Zgripcea – Brand Manager
Carmen Oprea – Brand Manager
Irina Dumitru – Trade Marketing Coordinator

Echipa Propaganda:
Madalina Oanta – Client Service Director
Sonia Vlad – Account Director
Miruna Pop – Account Manager
Cristina Tudor – Account Manager
Miriam Ivănescu – Account Executive
Andrei Tudorache – Account Executive Junior
Simina Leotescu – Head of Strategic Planning
Luciana Bodolan – Strategic Planner
Costin Calugaru – Copywriter
Ionut Pascu – Ar Director
Alexandru Tache – Graphic Designer
Vlad Bojan – Head of Design
Andrei Tripsa – Creative Director

Bucuresti, 18.09.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *