Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“TBWADISRUPT CRISIS: Acesta este momentul pentru schimbare”

TBWA, un partener pentru timpuri de criză

Pentru a ajuta companiile să profite la maxim de oportunităţile de schimbare aduse de criza economică, TBWA\Europe lansează TBWA\DISRUPT CRISIS!. Un program de strategie şi re-organizare pentru actorii şi stakeholderii de pe diferite pieţe, bazat pe una dintre cele mai celebre metodologii de generare a ideilor inovatoare: Disruption. O ofertă ce garantează că schimbarea poate însemna creştere

Companiile ar trebui să vadă actuala criză ca o oportunitate de iniţiere sau accelerare a acelor schimbări care să le permită nu doar să se dezvolte în continuare, ci să fie mai puternice ca niciodată şi să profite la maximum de răsturnările de situaţie şi echilibru pe pieţele unde activează.
Acest proces începe cu scanarea schimbărilor la nivel de stakeholderi: clienţi, furnizori, angajaţi, candidaţi, acţionari, asociaţii ale consumatorilor, oficialităţi, media, ONG-uri, etc.
TBWA\DISRUPT CRISIS! începe de la aşteptările, nevoile şi sugestiile stakeholderilor şi continuă cu împărtăşirea acestora de către liderii zonelor de interes din companie (General management, HR, Finanţe, Marketing, Strategie, Cercetare, Comunicare, etc). Numai în acest fel companiile vor reuşi să genereze atât eficienţă în schimbare cât şi o restructurare benefică pe termen mediu şi lung.

4 etape pentru o schimbare reală

1. Diagnoza stakeholderilor: această etapă implică discuţii cu stakeholderii pentru corela şi prioritiza opiniile despre diferite direcţii ale schimbării, indiferent de nivel (financiar, vânzări, marketing, HR, mediu, etc.).
2. O Zi de Disrupt Crisis!: pe baza Diagnozei, va avea loc o sesiune creativă cu toţi liderii companiei pentru a creiona idei de schimbare în fiecare dimensiune.
3. Stakeholders’ Session: în cadrul unei întâlniri generale a stakeholderilor (on şi offline) aceştia vor prioritiza schimbările ce urmează a fi implementate, pornind de la ideile enunţate în timpul “Zilei Disrupt Crisis!”.
4. Implicaţii financiare ale schimbării: o recomandare de buget pentru schimbare, realocarea bugetului de marketing şi comunicare pentru a oferi suport maxim schimbărilor propuse.

O ofertă globala, de la un grup multinaţional

Grupul TBWA\Europe, împreună cu The Disruption Consultancy (divizia specializată pentru Disruption) au lansat la începutul acestei luni un mecanism şi o structură unică de sprijin  companiilor care aleg să controleze schimbarea cu ajutorul celor 4 etape Disrupt Crisis!
TBWA\DISRUPT CRISIS! este o ofertă globală susţinută de reţeaua internaţională TBWA\ în America de Nord (New York), America Latină (Argentina), Asia Pacifică (Hong Kong) şi Europa. În Europa, serviciul este în derulare pe marile pieţe şi a fost deja implementat pentru diferite companii din Germania şi Belgia de la începutul lunii octombrie.
În România, acest tip de consultanţă şi parteneriat este disponibil prin TBWA\MERLIN şi reprezentanta The Disruption Consultancy: disruption.consultancy@tbwamerlin.ro.

Bucuresti, 10.11.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.