Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TBWABucuresti investeste in training-uri de Digital Arts si Disruption

În perioada 22-24 noiembrie 2010 Agenția de publicitate TBWA\București, a organizat la Azuga o serie de training-uri, în cadrul căreia toții angajții au avut posibiliatea să învețe cât mai multe despre Digital Arts și Disruption de la specialiști din Germania.

Răspunsurile la întrebările: Ce este Disruption? Cum și când se poate aplica?, au venit din partea expertului TBWA\ din Dusseldorf, Jonas Pieper. Acesta a prezentat nu doar conceptul în sine, ci și nenumarate studii de caz despre companii cu o gândire „out of the box”, care au ales să foloseasca Disruption în comunicare sau în abordarea lor de business. Printre exemplele de companii inovatoare care au aplicat Disruption s-au numărat cei de la Apple, Pedigree, Adidas, Playstation sau Absolut.

„Disruption este un instrument incredibil de puternic. Disruption este ceea ce definește gândirea noastră ca agenție, iar Media Arts este modul în care punem în practică aceste idei” – a declarat Cristian Munteanu, Managing Director TBWA\București.

În a doua zi de training, Frederik Frede – Interactive Creative Director al TBWA\ Berlin – a prezentat cele mai recente informații legate de comunicare și tehnologii digitale revoluționare.

Noutați și trenduri în tehnologie digitală, aplicații web sau social media, au fost principalele subiecte dezvoltate. Federik, a prezentat un numar impresionant de studii de caz ale companiilor Lufthansa, Twitter, Apple, sau Olympus, care au încercat să relaționeze diferit cu consumatorii, folosind “Digital Arts”.

“Tinerii din ziua de azi nu inteleg prin Digital ceea ce întelegem noi. Asa cum peștii nu știu că înoată în apă, nici ei nu fac deosebirea între digital și tradițional.

Dacă înțelegem asta ca agenție vom fi mai pregătiți pentru ceea ce ne rezervă viitorul. Acesta este principalul scop al training-urilor de anul acesta de la Azuga” a completat Cristian Munteanu.

Bucuresti, 28.10.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.