Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

TBWA si Gfk – in faza finala pentru brandul de tara

TBWA si Gfk, singurul consortiu cu lider o companie romaneasca, a fost nominalizat pe shortlist-ul de trei candidati in licitatia pentru dezvoltarea brandului turistic al Romaniei

Echipa coordonata de Nick Baum si TBWA\MERLIN are o saptamana la dispozitie pentru a finaliza propunerea de proiect pentru procesul de dezvoltarea a strategiei de brand romanesc, propunere ce va fi depusa la Ministerul Turismului impreuna cu cele ale celorlalti doi candidati marti, 7 iulie.

Dupa ce prima etapa a licitatiei a decis asupra shortlist-ului pe baza experientei si calificarilor echipelor propuse, aceasta etapa finala solicita prezentarea unui plan complet pentru toate cele trei componente ale proiectului – cercetare, strategie si creatie – ce va include calendare si costuri finale.

Nick Baum, Vice-Presedinte TBWA\Europe declara: "TBWA\ este Agentia Globala a Anului 2008 si unul dintre specialistii de top in construirea de branduri internationale, printre care avem bucuria de a putea mentiona parteneri de succes de la Apple, Pepsi, adidas si Absolut pana la VISA sau Nissan.

Experienta noastra de proiecte similare de turism include Africa de Sud, Noua Zeelanda, Maroc, Paris, Londra si mai ales “Malaysia, Truly Asia”, considerata cea mai eficienta si premiata campanie de turism internationala. Este o experienta vasta pe parcursul a aproape 20 de ani, iar sansa de a face parte din echipa care va dezvolta Brandul Turistic al Romaniei ne motiveaza prin complexitatea si potentialul proiectului.”

Alina Simpetru, TBWA\MERLIN: “E interesant ca toti cei trei candidati au specializari principale relevante foarte diferite: branding si strategie nationala, branding si promovare turistica nationala, si dezvoltare de proiecte turistice private. Fiecare, in felul sau, poate fi un partener extrem de interesant pentru turismul romanesc si pentru promovarea Romaniei in general. In ceea ce ne priveste, pe langa faptul ca avem in acest proiect cateva legende contemporane in branding, cercetare si strategie, suntem mandri de rolul pe care ni l-am asumat. Atunci cand ai reusit sa iti construesti o reputatie profesionala si o expertiza relevanta, nu poate exista client mai important decat propria ta tara. Sper ca acest demers sa fie inteles si respectat la adevarata lui valoare de catre toti potentialii nostri parteneri.”

In ceea ce priveste Gfk, compania partener de cercetare a TBWA in acest proiect, ea numara printre proiectele relevante la nivel international colaborarea cu Simon Anholt, creatorul conceptului de “branding national”, pentru dezvoltarea Indexului Brandurilor de Destinatii si Tari, un instrument unic de cercetare si analiza in domeniu.

Echipa propusa de TBWA\ si Gfk pentru proiectul de realizare a Brandului Turistic al Romaniei include experti in cercetare, strategie si creatie din sapte tari, inclusiv Romania.

Bucuresti, 29.06.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.